آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

پزشکیان: مردم باید بدانند که چه بلایی سر 800- 700 میلیارد آمده است



اخبار,اخبارسیاسی,مسعود پزشکیان

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می گوید: با شکایت احمدی نژاد و یارانش از مسئولان دولت یازدهم، آن ها نیز باید متقابلا از اقدامات غیر قانونی دولت دهم شکایت کنند.

مسعود پزشکیان در خصوص شکایت های سریالی محمود احمدی نژاد و یارانش از دولتمردان حسن روحانی در آستانه انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: خوب است حالا که شکایت کرده اند دولت هم متقابلا از آنها و اقدامات خلاف قانونی که انجام داده اند شکایت کند.

وی افزود: با این شکایت، دادگاه کارهایی که خارج از قانون انجام گرفته را به صورت شفاف رسیدگی می کند تا مردم بدانند که در دوره هشت ساله دولت سابق چه بلایی سر 800- 700 میلیارد دلاری که حاصل درآمدهای نفتی بوده، آمده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هدف این شکایت ها سیاسی است و به منظور اثرگذاری در انتخابات آتی صورت گرفته است، تصریح کرد: درباره سیاسی بودن آن نمی توان نیت خوانی کرد اما معتقدم که هیچ کس نباید خلاف قانون عمل می کرد که متاسفانه دولتمردان دولت گذشته خلاف قانون عمل کردند و از کنار آن هم گذشتند بدتر ازآن این بود که جامعه را به سمتی بردند که افراد فکر کنند می شود خلاف قانون هم عمل کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به یکی از اقدامات خلاف قانون دولت احمدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز همین نمایندگان مجلس به دولت روحانی می گویند که چرا یارانه ثروتمندان را حذف نمی کنید در حالی که حرف ما این است زمانی که قانون هدفمندی یارانه ها را تصویب کردند و دادن یارانه نقدی آغاز شد یک نفر پیدا نشد بگوید چرا به ثروتمندان یارانه می دهید؟ بلکه همه برای دولت کف می‌زدند در حالی که خلاف قانون بود اما آن ها هم عمل کردند و هیچ کس اعتراض نکرد.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت همچنین در خصوص تذکر اخیر روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری درباره محدودیت منتقدان دولت در مجلس و  اینکه گفته بود "دهان ما را چسب بزنید"(اینجا) خاطرنشان کرد:من می خواهم بگویم حالا اگر دهانشان را چسب نمی زدند، چه می گفتند؟! این روزها که دهان آنها را به قول خودشان چسب زدند، دارند این قدر اعتراض می کنند اگر دهانشان چسب نداشت چه کار می کردند و چه می گفتند؟!

وی افزود:خیلی اوقات همین آقایان در مجلس زمانی که پشت تریبون قرار می گیرند خارج از چارچوب زمان تعیین شده صحبت می کنند و عمدتا برای طرح موضوعی یا سئوالی وقت گرفته اما حرف دیگری خارج از دستور جلسه می زنند و به حقوق دیگر نمایندگان توجهی نمی کنند.

 اخبار سیاسی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------