آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

درگیری لفظی دونماینده درباره زمین‌خواری در گردنه حیران/ پیرموذن: من پول ندارم که حسابدار داشته باشم!



اخبار,اخبار سیاسی,زمین‌خواری در گردنه حیران

دو نماینده مجلس به دلیل برخی اخبار منتشره در خصوص زمین‌خواری در گردنه حیران در صحن علنی مجلس با یکدیگر در گیر شدند.

به گزارش خبرآنلاين، کمال‌الدین پیرموذن در صحن علنی امروز مجلس با صدای بلند فریاد زده و نعیمی‌رز را به دزدی متهم کرد! صفر نعیمی‌رز نیز با در دست داشتن برگه‌هایی، اعلام می‌کرد که که سند زمین‌خواری بستگان پیرموذن را در اختیار دارد.

گفتني است پنجشنبه هفته گذشته در برنامه گفتگوي ويژه خبري و پس از اعلام خبر زمین‌خواری‌های گسترده در گردنه حیران، نعیمی‌رز نماينده فعلي و پيشين اردبيل را متهم به زمين خواري كرده بود.

پيرموذن: از نعيمي شكايت كردم
پس از اين درگيري لفظي در صحن علني، پيرموذن به جمع خبرنگاران آمده و با تكذيب ادعاهاي نماينده آستارا از شكايت از وي در هيات نظارت بر رفتار نمايندگان و همچنين تحقيق و تفحص از منابع طبيعي استان گيلان و شهرستان آستارا خبر داد.

وي تاكيد كرد تا سال 1376 كه منطقه حيران در محدوده استحفاظي استان اردبيل بود هيچ تخلف و اقدام غيرقانوني در اين منطقه اتفاق نيفتاده اما طي سال هاي اخير كه اين محدوده به استان گيلان و شهرستان آستارا واگذار شده، شاهد زمين خواري و تخريب جنگل ها و محيط زيست بوده ايم.

 وي تصريح كرد: نماينده فعلي آستارا در ادعاهاي خود برادر كوچك من مهدي و و همسر خواهران آقاي نوعي اقدم را متهم كرده است. در حالي كه برادر من اصلا چنين فعاليت هاي ندارد و آقاي نوعي اقدم نيز گفته است كه من چنين خواهراني با اسامي پريا و نسيم ندارم و اين سندسازي ها جعلي است و به محض اينكه از سفر برگردم از نماينده آستارا و ادعاهاي كذب او شكايت مي كنم.

پير موذن تصريح كرد: نماينده دلواپس آستار از شخصي به عنوان حساب دار من در اين پرونده نام برده است در حاليكه من چون پول و درامدي ندارم در تمام عمرم حسابدار نداشته ام!

نماينده مردم اردبيل در پايان تاكيد كرد: امام جمعه اردبيل نيز در رابطه با اقدامات خلاف قانون نماينده آستارا و مسئولين سابق منايع طبيعي اين شهرستان درخصوص تخريب جنگل ها و زمين خواري به مسئولان ارشد نظام نامه نوشته و رئيس جمهور و همچنين معاون اول وي نيز نيز با جديت پيگير اين پرونده هستند "تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد".

اخبار  سیاسی -  خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------