آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

علی مطهری: احمدی‌نژاد یک ساعت هم نباید رئیس‌جمهور می‌ماند / یکی از نمایندگان می گفت می خواهیم روحانی را عصبانی کنیم



اخبار,اخبارسیاسی,احمدی‌نژاد

رئیس‌جمهوری که می‌گوید قانون را اجرا نمی‌کنم، باید استیضاح شود. اما ما زورمان تنها به سؤال از رئیس‌جمهور رسید.

علی مطهری گفت: چند بار گفتم که دولت و شخص رئیس‌جمهوری کم‌تحمل است و ضرورت ندارد که خود رئیس‌جمهوری به هر مسئله‌ای پاسخ بدهد. حتی یکی از نمایندگان می‌گفت چون ما می‌دانیم که روحانی کم‌تحمل است، یک چیزی می‌گوییم که او عصبانی شود. من به آقای رئیس‌جمهوری پیغام دادم که هر کسی چیزی گفت یا تمسخر کرد شما لازم نیست جواب بدهید.

به گزارش «انتخاب»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شانزدهمین همایش سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور اظهار کرد: در زمان دولت احمدی‌نژاد، رویه را قبول نداشتیم؛ چون رئیس دولت می‌گفت که فلان مصوبه را قانون نمی‌دانم. یکبار هم به صراحت اعلام کرد که هر قانونی را که خودم تشخیص بدهم منطبق بر قانون اساسی است، اجرا می‌کنم. به نظر من چنین فردی یک ساعت هم نباید رئیس‌جمهور باشد و نمایندگان مجلس وظیفه داشتند که او را برکنار کنند.

وی افزود: رئیس‌جمهوری که می‌گوید قانون را اجرا نمی‌کنم، باید استیضاح شود. اما ما زورمان تنها به سؤال از رئیس‌جمهور رسید.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما حالا روحانی که اعلام نکرده مجلس صلاحیت بررسی برجام را ندارد و اگر بعضی دولتی‌ها می‌گویند، این یک نظر است.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود به چهار علت افول جوامع اشاره کرد و گفت: عامل اول ظلم است و اگر در اجتماعی، ظلم غلبه داشت آن جامعه باقی نمی‌ماند و عامل دوم، فساد اخلاقی است که جامعه را نابود می‌کند.

مطهری، همچنین تفرقه و ترک امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر عوامل افول جامعه خواند.

 

 اخبار  سیاسی  - انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------