آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

احمدي‌نژاد به دادگاه مي‌رود



اخبار,اخبارسیاسی,احمدی  نژاد

داستان مفصلی است؛ روایت مردان دولت‌های دهم و نهم که تصور این را نداشتند روزی آنچه کردند به بوته نقد و محک گذاشته خواهد شد؛ حامیان آنها سر در گریبان می‌برند و دلسوزانی که در آن زمان نسبت به کجروی‌ها و تخلفات هشدار داده بودند، هنوز غم در چهره داشتند که چرا باید کمتر گوش شنوایی در دولت وجود داشته باشد و شاهد تخلفات اینچنینی باشیم.

 

یک راه برای فرار از سردرگمی آشکارشدن جوانب تخلفات، متهم کردن دولت کنونی بود تا اذهان به این سمت برود که شاکیان دولتمردان قبل خود در مقام متهم حضور دارند. اما افکار عمومی به طور قطع این موضوع را نخواهد پذیرفت و روز گذشته هم سخنگوی دولت تاکید کرد اگر تخلفی از سوی آنها صورت گرفته است باید به قوه قضائیه ارجاع شود اما دیروز خبر رسيد كه توپ دوباره به زمين دولتمردان سابق رسیده است.

 

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي‌نژاد 23روز پيش از اسحاق جهانگيري شكايت كرد و وكيلش دليل اين شكايت را اينگونه توضيح داد: «تخريب باورهاي مردم و تشويش اذهان عمومي، اقدام به طرح اتهامات بي‌اساس عليه دولت قبل كه در سطح وسيعي در رسانه‌هاي مكتوب و شبكه‌هاي مجازي و صوتي و تصويري منتشر شده است.» ظاهرا احمدي‌نژاد با اين كار مي‌خواست زمين بازي را عوض كند، چرا كه حكم محمدرضا رحيمي، معاون اول او سال گذشته اجرا شده بود و 18خرداد امسال نیز خبر بازداشت حميدرضا بقايي معاون اجرايي او منتشر شد.

 

شاید رئیس دولت‌های نهم و دهم مي‌خواست نگاه‌ها را به سمت دولت يازدهم ببرد. از همين رو شكايات ياران او از دولتمردان امروز ادامه يافت. وكيل مدافع حميد بقايي كه وکالت محمود احمدي‌نژاد را نیز بر عهده دارد، سه روز پيش از ثبت شكايت موكلش عليه حجت‌الاسلام اشرفي اصفهاني رئيس هيات بدوي رسيدگي به تخلفات نهاد رياست‌جمهوري تحت عنوان افترا و نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي خبر داد. دو هفته پيش نيز خبر شكايت اسفنديار رحيم مشايي از مصطفي پورمحمدي، وزير دادگستري منتشر شد.

 

عبدالرضا داوري دليل اين شكايت را اينگونه توضيح داد: آقاي پورمحمدي در اظهارات اخير خود عنوان كرده كه مشايي در فساد سه هزار ميلياردي نقش داشته در حالي كه اين مطلب صحت نداشته و مصداق افترا و نشر اكاذيب است. حتي در اين مدت خبرهايي منتشر شد كه احتمال دارد احمدي‌نژاد از شخص دکتر روحاني شكايت كند. اما حالا در شرايطي كه رئيس سابق دولت تلاش دارد پاي دولتمردان امروز را به دادگاه باز كند، جهان نيوز خبر داده كه احتمالا احمدي‌نژاد براي توضيح درباره اعترافات بقايي به دادگاه مي‌رود.

 

اخبار  سیاسی  -  آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------