آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پایان همکاری محسن رضایی با جبهه ایستادگی همزمان با حضور وی در سپاه



اخبار,اخبارسیاسی,محسن رضایی

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی اعلام کرد: رابطه‌ و همکاری معنوی بین جبهه ایستادگی ایران اسلامی با محسن رضایی به دلیل حضور ایشان در کسوت نظامی‌گری ادامه نخواهد داشت.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با  ایسنا ، با بیان این‌که همواره ارتباط جبهه ایستادگی با محسن رضایی در بعد معنوی و به منظور استفاده از تجربیات و اندیشه‌های ایشان بوده است، توضیح داد: همواره آنچه که تعیین کننده سیاست‌ها و برنامه‌های جبهه ایستادگی بوده است بر اساس برآیند عقل جمعی بوده و متکی به نظر یک شخص واحد نبوده که با رفتن او کرکره فعالیت جبهه پایین بیاید.

وی با اشاره به تأثیرت فعالیت‌های محسن رضایی در کسوت نظامی‌گری، تصریح کرد: با توجه به تجربیات موفق محسن رضایی در هشت سال دفاع مقدس و نقش فرماندهی او، حضورش در کسوت نظامی‌گری به منظور انتقال تجربیات،‌ باعث افزایش امید ملت ایران و حتی مردم تحت ستم کشورهای منطقه از جمله لبنان، فلسطین و سوریه و سبب ناامیدی و نگرانی دشمنان خواهد بود.

وی گفت: طبیعی است که محسن رضایی به خاطر حضور در سپاه و کسوت نظامی‌گری، در نهادهای مدنی فعال در عرصه سیاسی کشور حضور نخواهد داشت.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با تأکید بر این‌که جبهه ایستادگی از ابتدا قائم به فرد نبوده است که با رفتنش فعالیت‌های جبهه تحت‌الشعاع قرار بگیرد تصریح کرد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی متشکل از احزاب و گروه‌های سیاسی پروانه دار و رسمی است که دارای اشتراکات فکری هستند و بنا دارد نسبت به افزایش کمی اعضای خود در شورای عالی نیز اقدام کند بنابراین، به حیات سیاسی خود ادامه خواهد داد.


  اخبار  سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------