روحانی در بدو ورود به همدان: برنامه‌های خوبی برای آبادانی همدان در نظر گرفته شده است



اخبار,اخبارسیاسی, سفر  روحانی  به  همدان

رییس‌جمهور در تشریح اهداف و برنامه‌های سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان همدان گفت: برنامه‌های خوبی برای توسعه و آبادانی استان همدان در نظر گرفته شده است و امیدوارم این سفر آغاز حرکت پرشتابی برای توسعه هر چه بیشتر استان همدان باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (سه‌شنبه) در بدو ورود به استان همدان در جمع خبرنگاران، همدان را دیار قهرمانان و دلاوران توصیف کرد و گفت: در این سفر مطالبات و نیازمندی‌هایی که مورد توجه مردم استان است، توسط هیأت دولت مورد بررسی و توجه قرار خواهد گرفت و برنامه‌هایی‌ که در تهران و طی جلسات مختلف برای توسعه استان در نظر گرفته شده به اطلاع مردم خواهد رسید.

رییس جمهور سفر کاروان تدبیر و امید به همدان را آغاز حرکت پرشتاب برای توسعه استان دانست و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در دولت یازدهم گام‌های بلندی برای آبادانی و توسعه بیش از پیش استان برداریم.

روحانی همچنین تقارن سفر دولت به استان همدان را با ایام میلاد ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌ الرضا (ع) و نیز هفته دولت و از طرف دیگر منطبق شدن با ایامی را که به نام همدان و روز ابن سینا معروف است، موجب خوشحالی و خرسندی دانست و آن را به فال نیک گرفت.

 اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------