آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

رئیس‌جمهور به مازندران سفر می‌کند



اخبار,اخبارسیاسی,سفر استاني

استاندار مازندران گفت که این استان مقصد سفر بعدی رئیس‌جمهور از میان استان‌های کشور است.

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای ستاد سفرهای استانی ریاست جمهوری و مسئولین استان مازندران گفت: مازندران برای سفر ریاست جمهوری آماده است و همانطور که مردم مازندران در خرداد 92 با حضور پرشور خود در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری حماسه پرشکوه و ماندگار را به یادگار گذاشتند بی‌شک در این سفر نیز استقبال باشکوهی را رقم خواهند زد.

ربیع فلاح تاکید کرد: مردم مازندران در همه عرصه‌ها پیشگام و پیشتاز بوده و در سفر رئیس‌جمهور نیز صحنه‌هایی از ارادت و علاقه به دولت خدمتگزار تدبیر و امید را خلق خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صالحی مشاور و مدیرکل پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور نیز در این نشست مردم مازندران را مردمی با محبت و فهیم خواند و گفت: امیدوارم با انجام این سفر و توسعه سرمایه‌گذاری در روند توسعه همه جانبه مازندران گام‌های موثری برداشته شود.

وی تاکید کرد: در این سفر باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای معرفی پتانسیل‌ها و قابلیت‌های مازندران برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری استفاده شود.

صالحی افزود: یکی از اقدامات خوب در سفر رئیس‌جمهور دریافت درخواست‌ها و مطالبات مردم از طریق سیستم سامد و شماره 111 است و انتظار داریم در این زمینه اطلاع‌رسانی خوبی صورت گیرد.

عزیز صادقی مدیرکل امور اجرایی و دبیرخانه ستاد سفرهای استانی رئیس‌جمهور نیز به عناوین برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: باید زمینه حضور گسترده مردم در برنامه‌ها از جمله دیدار عمومی با مردم استان فراهم شود.

وی افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور، وزرا و معاونین رئیس‌جمهور نیز در شهرستان‌های مازندران حضور خواهند یافت.
 
 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------