آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

توصیه معاون ظریف به امارات



اخبار,اخبارسیاسی,حسین امیرعبداللهیان

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: به دوستان اماراتی توصیه می‌کنیم رویکرد برادری و همسایگی را جایگزین اتهامات بی‌اساس علیه ایران کنند.

به گزارش ایسنا ، حسین امیرعبداللهیان این اظهارات را در واکنش به اظهارات چند روز اخیر «مارک تونر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بیان کرد که گفته بود «امارات و آمریکا بر لزوم ادامه همکاری برای مقابله با رفتارهای بی‌ثبات‌کننده ایران توافق دارند».

وی این ادعاهای مقام آمریکایی را مداخله‌گرایانه، فرافکنانه و غیرواقعی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که با سازنده‌ترین نیت‌ها در قبال منطقه رفتار می‌کند.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان در ادامه تصریح کرد: امارات به جای ارسال سلاح به یمن، دارو و غذا برای مردم مظلوم این کشور ارسال کند.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: این کشور حاشیه خلیج فارس به جای تقویت رویکرد نظامی، به تحقق تقویت روند سیاسی در یمن و منطقه کمک کند.

وی ادامه داد: در فرصت پس از توافق هسته‌ای، امارات می‌تواند نقش فعال و سازنده‌ در حوزه توسعه همه‌جانبه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با ایران را بیش از پیش تحکیم بخشد.


 اخبارسیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------