آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

جهانگیری دستور رسیدگی فوری به وضع حجاج ایرانی را صادر کرد



اخبار,اخباراسحاق جهانگيري

معاون اول رییس‌جمهور به محض اطلاع از حادثه ناگوار سرزمین منا که متاسفانه منجربه کشته و زخمی شدن تعدادی از حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام نیز گردید، دستور رسیدگی فوری به وضع حجاج ایرانی را صادر کرد.

به گزارش ایسنا ، اسحاق جهانگیری ضمن تماس فوری با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران درعربستان سعودی، دستور لازم برای به کارگیری تمامی امکانات برای رسیدگی فوری به وضع جانباختگان و آسیب دیدگان ایرانی این حادثه را صادر کرد.

وی همچنین تاکید کرد: مسوولیت امنیت و حفاظت از جان حجاج بیت‌الله الحرام بر عهده دولت عربستان سعودی است که باید به وظایف خود عمل کند و عواقب هر گونه اهمال و بی‌توجهی دراین خصوص متوجه دولت عربستان خواهد بود.

وی همچنین با دستور تشکیل فوری ستادی ویژه در وزارت امور خارجه برای تسریع در انجام هماهنگی‌های لازم و امدادرسانی موثرتر از مسوولان ذیربط خواست در اسرع وقت نتیجه اقدامات صورت گرفته در این خصوص را برای رفع نگرانی خانواده های زائران ایرانی و ملت شریف و صبور ایران اعلام نمایند.


اخبارسیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------