آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

سردار صفوی: بعید می دانم فاجعه منا عمدی باشد



اخبار,اخبار اجتماعی, حادثه سرزمین  منا

فاجعه منا پنجشنبه هفته گذشته همزمان با روز عید قربان و هنگام حرکت زائران برای رمی جمرات بر اثر سوءمدیریت و بی کفایتی مسوولان سعودی رخ داد.

سردار صفوی: بعید می دانم فاجعه منا عمدی باشددستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بعید می دانم فاجعه منا عمدی بوده باشد اما آنچه مسلم است در این فاجعه عدم کفایت، عدم صلاحیت و عدم مدیریت آل سعود مشخص است.
 
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی روز یکشنبه و در حاشیه آیین گرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) ـ شکست حصر آبادان ـ و رونمایی از مجموعه عکس شوق وصال در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در جمع خبرنگاران افزود: در فاجعه منا بیشتر از همه موارد یاد شده این موضوع مهم است که رژیم آل سعود حاضر نیست که حتی یک عذرخواهی از ملت های اسلامی کند.

وی ادامه داد: اینکه آل سعود حاضر نیست به دولت و مسوولان ما اجازه دهد که مجروحان را از سایر بیمارستان ها نجات دهند و یا وضعیت مفقودان این فاجعه را مشخص کنند نیز نشان می دهد که این رژیم از کمترین اخلاق و رفتار انسانی و سیاسی برخوردار نیست.

فاجعه منا پنجشنبه هفته گذشته همزمان با روز عید قربان و هنگام حرکت زائران برای رمی جمرات بر اثر سوءمدیریت و بی کفایتی مسوولان سعودی رخ داد.

در اثر این فاجعه 144 زائر ایرانی کشته و 82 نفر مجروح شدند. همچنین تعداد زائران مفقود شده ایرانی در فاجعه منا 323 نفر اعلام شده است.

در این حادثه دلخراش، در مجموع نزدیک به دو هزار زائر جان خود را از دست دادند و به تایید منابع خبری بیش از این تعداد نیز مجروح شده اند.


 اخبار سیاسی  - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------