آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

زمان قرائت گزارش کمیسیون ویژه برجام در صحن مجلس



اخبار,اخبارسیاسی,بررسی برجام

قرائت گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام، نتایج و پیامدهای آن در دستور کار یکشنبه آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش فارس، قرائت گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام، نتایج و پیامدهای آن در دستور کار یکشنبه هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گفته علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون برجام این گزارش روز شنبه به مجلس تقدیم خواهد شد و روز بعد در صحن قرائت می‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی در همین زمینه اعلام کرده بود که طبق قرار در جلسه‌ای که با رئیس مجلس داشتیم بنا شد گزارش کمیسیون را تا روز شنبه تحویل هیأت رئیسه مجلس بدهیم و انشاءالله صبح روز یکشنبه گزارش در صحن قرائت خواهد شد.

زاکانی درباره محتوای گزارش و چگونگی تنظیم گزارش گفته بود: گزارش در بخش‌های مختلف تنظیم شده و حاوی مقدمه و کلیات که در سرفصل‌های حقوقی، تحریم‌ها و اقتصادی و دفاعی، امنیتی، هسته‌ای، تخصصی و تحقیق و توسعه، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و نهایتاً پیشنهادات مربوطه تنظیم شده و هم نکات مثبت گفته شده و هم نکاتی که حس می‌شد به عنوان نقطه ضعف یا عیب و نقص در برجام مطرح است، در آن ذکر شده است.


 اخبار سیاسی  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------