آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

وزیر اطلاعات :همه احتمالات را در علت فاجعه منا بررسی می کنیم



اخبار,اخبارسیاسی, حادثه سرزمین  منا

وزیر اطلاعات کشورمان در مورد احتمال از پیش طراحی شدن حادثه منا با بیان اینکه هنوز به چنین نتیجه‌ای نرسیده‌ایم، ‌اظهار کرد: همه چیز محتمل است؛ در وزارت اطلاعات همه احتمالات را مورد بررسی قرار می‌دهیم و نتیجه آن را به استحضار ملت خواهیم رساند.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم استقبال از پیکر جان‌باختگان حادثه منا در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وزارت اطلاعات به اطلاعاتی درباره از پیش طراحی شدن حادثه منا د ست یافته است گفت: هنوز به چنین نتیجه‌ای نرسیدیم اما همه چیز محتمل است.

وی خاطرنشان کرد: همه احتمالات را مورد کار کارشناسی قرار می‌دهیم و نتیجه آن را به استحضار ملت خواهیم رساند.

وزیر اطلاعات همچنین در مورد وضعیت پیکر سایر جان‌باختگن حادثه منا، اظهار کرد: پیگیری‌ها با یک حساب و کتاب مشخصی در حال انجام است و به لطف خدا همه چیز پیش‌بینی شده است.

وی باب یان اینکه بخشی از برنامه‌ها تاکنون با موفقیت پیش رفته است، گفت: هیأت جمهوری اسلامی ایران که به ریاست وزیر بهداشت در عربستان سعودی مستقر شده‌اند تلاش‌ها و اقدامات خود را انجام خواهند داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به بیانات قاطع مقام معظم رهبری در مورد لزوم مسئولیت پذیری دولت عربستان سعودی درباره حادثه منا، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در پیگیری این موضوع به کمک آمد و تحول خوبی در این قضیه رخ داد. اکنون شاهد حضور تعدادی از عزیزانمان در کشور هستیم و امیدواریم پس از انجام کار شناسایی اجساد که کار دشواری است شاهد ورود اجساد سایرجانباختگان به کشور باشیم.


  اخبارسیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------