آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

محمدرضا عارف: اصلاح طلبان قطعا پیروز انتخابات خواهند بود



اخبار,اخبار سیاسی,طرح برجام

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: تا کنون برای انتخابات مجلس با آقای ناطق نوری مذاکره‌ای نداشته‌ایم.

محمدرضا عارف در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون برای انتخابات مجلس با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری مذاکره‌ای داشته اید یا خیر؟ اظهار کرد: تاکنون با آقای ناطق مذاکره‌ای نداشته‌ایم.

وی درباره احتمال همکاری با اصولگرایان در انتخابات مجلس نیز گفت: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که بین 15 تا 20 درصد لیست‌ها با اصولگرایان مشترک باشد اما تاکنون واکنش مثبتی از آن‌ها نگرفته‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نامه هشدار اقتصادی چهار وزیر به رئیس جمهور یادآور شد:‌ این را باید از خودشان بپرسید که علت چه بوده است اما این ارتباطات بین دولتمردان ما طبیعی است و این نامه نگاری‌ها به طور طبیعی در همه دولت‌ها انجام می شده است.

عارف در پاسخ به سوالی درباره آینده انتخاباتی اصلاح طلبان تاکید کرد: آینده بسیار روشنی خواهد بود و اصلاح طلبان قطعا پیروز انتخابات خواهند بود.

وی با تشکر از نمایندگان مجلس برای تصویب طرح برجام خاطر نشان کرد: نمایندگان محترم مجلس در حالی که بحث کارشناسی دقیقی درباره برجام داشتند به این طرح رای دادند و دولت می‌تواند با پشتوانه مجلس در اجرایی شدن برجام موفق شود. دولت در دو سال گذشته با جدیت کار خود را دنبال کرده و ان شاءلله در ادامه با همین جدیت دنبال کند. از هیئت رئیسه مجلس هم تشکر می‌کنم که همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

عارف در واکنش به سوالی درباره انتخاب رسولی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی‌اش اظهار کرد: هنوز ستاد انتخاباتی تشکیل نشده و فعلا آقای رسولی برای پرداختن به امور اولیه انتخاب شده‌اند. تا آنجا که می‌دانم خود آقای رسولی هم در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات مجلس کاندیدا خواهید شد یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اگر همین روند ادامه پیدا کند و من احساس مسئولیت کنم ان شاءلله جلو خواهم آمد. تلاش ما این است که اصلاح طلب و طرفداران دولت در کنار یکدیگر در انتخابات شرکت کنند.


  اخبارسیاسی  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------