آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

پزشکیان: باید مواظب بود تا 1+5 به تعهداتش عمل کند



اخبار,اخبارسیاسی, مسعود پزشکیان

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه باید از نقاط قوتی که در برجام وجود دارد حداکثر استفاده را ببریم گفت: کشورهایی که تعهداتی را گفته‌اند باید به تعهدات خود عمل کنند. عده‌ای ممکن است شیطنت کرده و مسأله را به هم بزنند باید مواظب باشیم که شیطنت‌ها حداقل شود.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با  ایسنا ، اظهار کرد: تصور می‌کنم به جای اینکه در گذشته می‌خواستیم به برجام نقدی داشته یا فقط بدی‌هایشان را ببینیم باید می‌نشستیم و برای نقاط ضعفی که وجود دارد راه‌حل‌هایی را پیدا کرده و همچنین نقاط قوتی که در برجام می بینیم به صورت حداکثری از‌ آن استفاده می‌کردیم.

وی افزود:‌ اینکه دو دستگی ایجاد کرده و جامعه دچار تفرقه کنیم که عده‌ای مخالف و یا عده‌ای موافق باشند نتیجه ای در مملکت گرفته نخواهد شد و این فرصت ها هم از دست خواهد رفت.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: اکنون قوای سه گانه باید دست به دست هم داده و فرصت‌هایی را که برجام می‌تواند برای رشد، توسعه و هماهنگی سرمایه گذاری، اشتغال و سایر مسائل ایجاد کند از آن استفاده کرده و بهره ببرند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه اظهار کرد: باید ارتباطات خود را با سایر کشورهایی که با آن‌ها مشکلی هم نداریم به گونه‌ای تحکیم بخشیم که به این سادگی آمریکا و اسرائیل نتوانند آن‌ها را در یک جبهه و خط مشترک علیه ما قرار دهند، زیرا رفتار ما باعث شده بود که تمام کشورها در دنیا و در سازمان ملل علیه ما راحت رای دهند که این به خاطر دیپلماسی ضعیفی بود که داشتیم.

پزشکیان تصریح کرد: بنابراین باید تلاش کنیم کشورهایی که بی‌طرف هستند را به طرف خودمان کشانده و مراقب اوضاع و شرایط باشیم و از آنهایی که در حقیقت خوب هستند حداکثر استفاده را ببریم و آنهایی که دشمنی می‌کنند سعی کنیم صدمات و ضربه هایشان را کمتر کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد، در حال حاضر نیز باید تلاش کرد 1+5 و همان کشورهایی که تعهداتی داده‌اند به تعهدات خودشان عمل کنند و بر آن باید نظارت داشت؛ زیرا ممکن است عده‌ای شیطنت کرده و مسأله را به هم بریزند و ما باید مراقب باشیم شیطنت ها حداقل شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در واقع باید حداکثر استفاده را از نقاط قوت داشته باشیم و ما می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

 اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------