آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تاکید وزیر کشور بر تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت بر اساس قانون



اخبار,اخبارسیاسی,  رحمانی فضلی

قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: دکتر رحمانی فضلی در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور بر تعامل و همکاری بین هیات‌های اجرایی و نظارت، بر اساس قانون تاکید کردند.

  دین پرست در این باره اظهار کرد: دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، در جلسه ستاد انتخابات کشور از استانداران خواست بر اساس قانون انتخابات، مراحل اجرائی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را با دقت پیگیری نمایند.

وی درباره اهم موضوعات مطروحه در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات گفت: گزارش استانداران یزد و اردبیل درباره اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در این دو استان، ارائه گزارش تائید سخت افزار دستگاههای الکترونیکی اخذ رای توسط شورای نگهبان، تشریح برنامه های آموزشی فرمانداران و بخشداران و چگونگی تامین ملزومات انتخابات از جمله برگه های تعرفه با هماهنگی شورای نگهبان، مهمترین موضوعات مورد بحث در جلسه ستاد انتخابات کشور بود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور افزود: دبیر ستاد انتخابات کشور در این جلسه گزارشی از برگزاری همایش های آموزش توجیهی منطقه ای به مرکزیت سه استان در سه منطقه کشور، با حضور مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، گیلان، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور، با حضور رییس و اعضای اصلی ستاد انتخابات، در حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار و استانداران اردبیل و یزد نیز در این نشست به ارائه گزارش اقدامات مرتبط پرداختند.

 

 اخبار  سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------