آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

غرویان: صالحی باید معلم اخلاق برخی از روحانیون مجلس شود



امام خمینی( ره) فرمودند : « مجلس در راس امور است نمایندگان مجلس صرفا جهت اهداف سیاسی در مجلس جمع نشده اند بلکه از نظر اخلاق ، رفتار، ادب هم باید برای مردم الگو باشند. » این حرکاتی که بعضی از نمایندگان در مجلس انجام دادند بخصوص افرادی که لباس روحانیت به تن دارندواخلاق را رعایت نمی کنند بزرگترین ضربه را به اصل اعتقادات مردم می زنند.

اخبار,اخبارسیاسی,عیادت  صالحی از حسینیان


آیت الله محسن غرویان در هفته نامه «طلوع صبح» نوشت: امام خمینی( ره) فرمودند : « مجلس در راس امور است نمایندگان مجلس صرفا جهت اهداف سیاسی در مجلس جمع نشده اند بلکه از نظر اخلاق ، رفتار، ادب هم باید برای مردم الگو باشند. » این حرکاتی که بعضی از نمایندگان در مجلس انجام دادند بخصوص افرادی که لباس روحانیت به تن دارندواخلاق را رعایت نمی کنند بزرگترین ضربه را به اصل اعتقادات مردم می زنند.

نکته دیگرآن که اخلاق یک امر نظری وشعاری نیست و باید درعمل دیده شود؛ بنده اگر قدرت داشتم یک درس اخلاق در مجلس برگزار می کردم و معلم اخلاق را آقای صالحی قرار می دادم چون ایشان با آن تهدیداتی که شدند به ملاقات آقای حسینیان می رود این خودش اخلاق عملی وعینی است ، جا دارد حتی برای برخی از روحانیون حاضر در مجلس شورای اسلامی آقای صالحی درس اخلاق را به طور وپژه برگزار کند

این اندک نمایندگانی که در صحن علنی مجلس کارهای غیر اخلاقی انجام می دهند حیثیت مجلس شورای اسلامی ایران زیر سوال می برند مردم ما باید آگاه باشند برای انتخاب دوره بعد به کسانی که حیثیت مجلس را لکه دار کردند رای ندهند.هدف این افراد تضعیف دولت است با فشار آوردن ،با ایجاد هیاهو وماجراجویی می خواهند فضای کشور را متشنج نشان بدهند. این جریان می خواهند مردم را نسبت به کلیات نظام سرد کنند و این جریان تندرو تلاش دارد تا جلوی اقدامات دولت سنگ اندازی کند. مسائلی مانند مذاکرات و هسته ای یک مسئله ملی است و مسیر قانونی خودش را طی می کند.

مقام معظم رهبری پشت این مذاکرات بودند ونظارتی دقیق داشتند، ان شاالله مردم هوشیارهستند با هوشیاری کامل نمی گذارندافراطیون به اهدافشان برسند. امیدواریم این حرکتها پایان عمر جریان افراطی باشد ولی در صحنه سیاست همیشه از این گروه های تندرو وافراطی وجود داشته ودارد متاسفانه در چند سال اخیر شاهد بداخلاقی های تاسف بار سیاسی بودیم که باعث تیره شدن دل ها شده است. نخبگان ، سران وبزرگان کشور باید یک حرکت جدیدی را آغاز کنند یک فضای جدیدی در کشور برقرار کنند که این زنگارها وسیاهی ها از دل ها تا حدودی پاک شود .

این نکته را نباید فراموش کرد که جریان تند رو دولت فعلی را قبول ندارد وبا این دولت از همان آغاز انتخابش به ضدیت پرداختند ، آنها می خواستند قدرت در دست خودشان باشد ولی الان احساس می کنند قدرت از دستشان خارج است و در حقیقت این پا به زمین کوبیدن ها نشان استیصال این جریان افراطی است .این تفکر خودشان را اسلام ناب و حق محض می دانند ودیگران را منحرف فرض می کنند به نام مکتب اهل بیت ،دین وسنت ایده های جرم گرایانه وخشنونت طلب خودشان را مطرح کردنند البته مردم با رای به دولت روحانی نشان دادنند این تفکر را نمی پذیرند وخواهان اسلام معتدل هستند.


 اخبار سیاسی  -  طلوع صبح

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------