آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

خاتمی: بگو مگو درباره برجام بی‌مورد است



اخبار,اخبارسیاسی,سید احمد خاتمی

پس از نامه رهبر معظم انقلاب بگو مگو در مورد برجام بی مورد است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دلسوزان انقلاب باید به مانند دلسوختگان کاروان عاشورا مطیع محض ولایت باشند، افزود: پس از نامه رهبر معظم انقلاب بگو مگو در مورد برجام بی مورد است.

  حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی سه شنبه شب در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دولت آباد با بیان اینکه شعار دادن بر ضد برجام به معنای جلوتر حرکت کردن از ولایت و رهبری است،افزود: شرایط کشور حساس است و این حساسیت را باید درک کرد و با رهبری همراه بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برجام را به صورت مشروط پذیرفتند، افزود: نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری حاصل چندین روز بررسی و مطالعه معظم له به اتفاق مسوولان عالی کشور است و بر اساس خردجمعی و مشورت های گسترده تدوین شده است.

خاتمی با اشاره به توهین های آشکار مقامات آمریکایی به ایرانیان از جمله توهین شرمن به ملت ایران تاکید کرد: باید در مقابل زیاده خواهی و قلدری آمریکا موضع قدرتمندانه بگیریم تا شاهد عزت ملت ایران و جهان اسلام باشیم.

وی افزود: آمریکا همواره تهدید همه گزینه ها روی میز است را تکرار می کند و به دنبال ذلیل کردن ملت ایران است اما باید بداند که این کشور با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره عزیز و قدرتمند باقی می ماند.

خاتمی گفت: آمریکا در طول دوران انقلاب همواره به ایران توهین و کشور را تهدید کرده است اما آزمایش موشک های عماد همزمان با جریان برجام هشدار جدی به دشمنان ایران بود و باعث وحشت آنان و نمایش قدرت موشکی کشور شد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رفتارهای موهن در جریان عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) این اقدامات را نتیجه طراحی دشمنان برای موهن جلوه دادن مذهب تشیع ذکر کرد.

خاتمی افزود: یکی از دلایل محکم برای طراحی این رفتارها از سوی دشمنان این است که دولت بحرین قمه زنی را حدود 10 سال پیش ممنوع کرده بود و زمانی که رهبر معظم انقلاب بر منع این کار تاکید کردند آنان به دستور اربابان غربی خود قمه زنی را آغاز کرده و حتی آن را ترویج کردند.

وی با بیان اینکه باید با معرفی صحیح مکتب اهل بیت(ع) و نهضت عاشورا آن را از مظلومیت بیرون آورد افزود: مطالعه مکتب امام حسین(ع) هر روز فصل جدیدی را پیش روی انسان می گشاید و هر بار مطلب جدیدی پیرامون قیام اباعبدالله(ع) کشف شده و به ذهن انسان خطور می کند.

خاتمی با بیان اینکه فاجعه کربلا نتیجه نفوذ دشمنان در باورها و ارزشهای حاکم بر جامعه بود افزود: امروز نیز باید مراقب نفوذ بی صدای دشمنان به سرکردگی آمریکا باشیم تا شاهد تحریف و تغییر حقایق انقلاب و جامعه اسلامی نباشیم.


 اخبار سیاسی -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------