آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

رضایی: جریانات سیاسی منافع ملی را بر تفکرات حزبی ارجح بدانند



اخبار,اخبارسیاسی,رضایی

‌نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات سیاسی کشور حفظ منافع ملی و اتحاد کشور را بر منافع و تفکرات حزبی خود ارجح بدانند.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا  - منطقه مرکزی - اظهار کرد: بحث هسته‌ای کشور در یک فرایند دو ساله با نظارت و سیاستگزاری رهبری به انجام رسید و عملا این مذاکرات که با اجازه ایشان پیگیری شد امروز به نتیجه رسیده است و باید برای اجرا هوشمندانه عمل شود.

وی با تاکید براینکه باید کلیه راه‌های نفوذ تهدیدات و آسیب‌ها به دقت بررسی و بسته شود، گفت: نامه مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان مسلما در کاهش این آسیب‌ها بسیار موثر خواهد بود و مجریان نیز باید مقید باشند و موارد براساس تاکید و آینده ترسیم شده از سوی رهبری مو به مو اجرا شوند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه انتظارها این است که تیم مذاکره‌کننده و تیم نظارتی وزارت خارجه، کشور را از بروز آسیب‌ها حفظ کنند چراکه شرایط کنونی حساس تر از مراحل قبل است و طرف مقابل همچنان تفکرات حیله‌گرانه خود را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هرگونه غفلت برای کشور آسیب‌زا خواهد بود، عنوان کرد: نباید لحظه‌ای با خوش‌بینی وارد شد. کشور توانایی و قابلیت ویژه‌ای به مدد دانشمندان در اختیار دارد که دشمن و طرف مقابل همچنان به دنبال گرفتن این توانایی هستند، براین اساس باید مراتب نظارتی ویژه‌ای در این راستا اعمال شده و در نظر گرفته شود.

رضایی با تاکید بر اینکه طبق منویات رهبری باید چارچوب دستاوردها حفظ شود، گفت: علاوه بر ضرورت توجه به تاکیدات رهبری لازم است که همه جریانات سیاسی داخلی نیز سعی در تبعیت از تاکیدات رهبری داشته باشند و منافع ملی، اتحاد و انسجام را مقدم بر تفکرات سیاسی و حزبی خود بدانند چراکه کشمکش به ضرر کشور تمام خواهد شد.


  اخبار  سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------