آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند/ از جملات رییس کل بانک مرکزی در صداوسیما متاسف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند،…

صالحی:‌ ایران اجرای برجام را آغاز کرده است



اخبار,اخبار سیاسی,رئیس سازمان انرژی اتمی

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: ایران اجرای برجام را با کاهش تعدادی از سانتریفیوژهای غنی‌سازی اورانیوم آغاز کرده است.

به گزارش (ایسنا ، به نقل از خبرگزاری تاس، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری کیودو ژاپن گفت: ما اقدامات مقدماتی را آغاز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد‌: ما در حال کاستن از تعدادی از سانتریفیوژها در تاسیسات هسته‌ای نطنز هستیم. با این حال اجرای کامل توافق هسته‌ای به زمان احتیاج خواهد داشت.

پیشتر خبرگزاری تاس گزارش داد که در خلال سفر صالحی به توکیو، وی گفت و گوهایی را درباره‌ی همکاری در امنیت هسته‌ای برگزار خواهد کرد.

در خلال آخرین مذاکرات در ماه اکتبر بین محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و فومیوکیشیدا وزیر خارجه ژاپن در تهران دو طرف بر افزایش همکاری‌ها درباره‌ی تکنولوژی‌ها و امنیت هسته‌ای توافق کردند.

در 14 ژوئیه 2015 گروه 1+5 ( شامل 5 عضو شورای امنیت سازمان ملل، ایالات متحده، بریتانیا، چین، روسیه، فرانسه و آلمان ) و ایران درباره‌ی برنامه هسته‌ای این کشور به برنامه جامع اقدام مشترک دست یافتند.


  اخبار سیاسی  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------