آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مقامات امنیتی دولت قبل،در جریان فعالیتهای بابک زنجانی بوده اند؟



اخبار,اخبارسیاسی,بابک زنجانی

 اخلال در نظام اقتصادی امنیت داخلی یا خارجی را به مخاطره اندازد به علت اینکه رسیدگی به جرایم ضدامنیتی در حوزه صلاحیت دادگاه انقلاب قرار دارد به پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی دارای شرایط فوق و مستوجب مجازات مفسد فی‌الارض در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود.

متهم پرونده نفتي پس از پايان قرائت كيفرخواست، قرائت دفاعيه مفصل خود را آغاز كرده است. مطابق قانون، ايرادات از جمله تعيين‌تكليف مساله صلاحيت دادگاه به جلسه نخستين رسيدگي مربوط مي‌شود؛ به نظر مي‌رسد متهم ضرورت پاسخگويي به كيفرخواست و مطالب وزير نفت را به فرصت قانوني استفاده از ايرادات ترجيح داده است.

به نقل از مطبوعات آقاي بابك زنجاني در مواردي براي عبور از تحريم‌ها به دولت گذشته كمك كرده است و مجوز فروش نفت با تاييد چند وزير و رييس بانك مركزي صادر شده است. با توجه به اينكه عليه مقامات مذكور تاكنون ادعانامه‌اي صادر نشده به همين علت تصور اينكه چند مقام ارشد دولت قبلي عليه امنيت داخلي يا خارجي كشور اقدامي كرده باشند اصولا منتفي است. خصوصا اينكه ظاهرا مقامات امنيتي نيز در جريان امور بوده‌اند.

بنابراين آينده نشان خواهد داد كه دادگاه با قبول عناوين اتهامي مندرج در كيفرخواست، حكم صادر مي‌كند يا سرنوشت پرونده به‌گونه ديگري رقم خواهد خورد. مشكل اصلي در اين‌گونه پرونده‌ها غلبه بر امواج منفي است كه با توجه به جاذبه داشتن اخبار فساد عليه متهمين شكل مي‌گيرد. بايد توجه داشت كه رسالت و مسووليت دادگاه، اجراي قانون به منظور نيل به عدالت است نه پاسخگويي به افكار عمومي كه در بسياري موارد با بار منفي توليد مي‌شود و به سرعت انتشار مي‌يابد.


 اخبار  سیاسی  -  اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------