آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مرعشی: یک معجزه سال 92 کشور را نجات داد



اخبار,اخبارسیاسی ,حسين مرعشي

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه سلامت کاری مجموعه دوستان لطف خداوند است تصریح کرد: هشت سال گذشته آزمایش خوبی برای جمع ما بود؛ زیرا همه جای کشور را شخم زدند و بررسی کردند، ولی هیچ چیز قابل عرضه به مردم پیدا نکردند که بیایند بگویند اینها بردند و خوردند.

 "سید حسین مرعشی" در جمع اعضای هیات موسس و رابطان جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان گفت: جمع دوستانی که در جمعیت اسلامی توسعه و آزادی گرد هم آمده‌اند حداکثر چهل و حداقل ده سال سابقه همکاری و همراهی را دارند.

نماینده اسبق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمع ما بین مردم به عنوان صاحبان انقلاب و صاحبان نظام جمع آبرومندی است و از این جهت باید شکرگذار خداوند بود تصریح کرد: عموما دوستان ما در هر حوزه‌ای که کار کردند موفق بودند و جمع آبرومندی هستند.

مرعشی با بیان اینکه سلامت کاری مجموعه دوستان لطف خداوند است تصریح کرد: هشت سال گذشته آزمایش خوبی برای جمع ما بود؛ زیرا همه جای کشور را شخم زدند و بررسی کردند ولی هیچ چیز قابل عرضه به مردم پیدا نکردند که بیایند بگویند اینها بردند و خوردند.

وی افزود: شکر دیگر برای اینکه بعد از آن دوران سخت و شکننده مجدد خداوند این مملکت را نجات داد و این نعمت بزرگی است که نصیب ما شد و یک معجزه در سال 92 کشور ما را نجات داد.

مرعشی با بیان اینکه این تشکل از قبل وجود داشته ولی رسمی نبوده است افزود: امروز به لطف خداوند سازمان این تشکل را به صورت رسمی دنبال می‌کنید و بعد از یک مدت طولانی، همکاری متکی به عواطف و دوستی‌ها و ارتباطات فردی را شکل سازمانی و رسمی می‌دهید.

وی با بیان اینکه می‌توان این فعالیت جمعی را جلوه‌ای از یدالله مع‌الجامعه تلقی کرد افزود: من فکر می‌کنم همه دست‌اندکاران این تشکل خوب است که با قصد قربت نهادی را برای همکاری جمعی، اعتلای ایران و کرمان، دفاع از کیان اسلام و انقلاب و خدمت هرچه گسترده‌تر و هر چه خالصانه‌تر به مردم پایه‌گذاری کنند.

مرعشی با بیان اینکه اگر چنین حرکتی را با قصد قربت انجام دهید هیچ وقت از بین نخواهد رفت گفت: کارهای خوب و عمل صالح نیاز به پرونده ندارد و در وجود انسان تبلور پیدا می‌کند و عیار انسان را بالا می‌برد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: همین اینکه دور هم جمع می‌شوید و با هم پیمان می‌بندید که برای اعتلای ایران یک کار جمعی را انجام بدهید این آثارش بلافاصله در وجود شما پدیدار می‌شود و در عالم برزخ و آخرت نیز با شما می‌باشد.

مرعشی با بیان اینکه در کار تشکیلاتی اولین موضوعی که باید روی آن تاکید کرد به رسمیت شناختن استقلال انسان‌هاست افزود: کسانی که در تشکیلات جمع می‌شوند کسانی هستند که دارای شخصیت، منش، فکر و اندیشه و راهکارهای مختلف برای اداره کشور و استان هستند و هیچ کس بر هیچ کس برتر نیست.

نماینده اسبق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استقلال انسان‌ها را باید به رسمیت شناخت افزود: این تشکیلات در اختیار و کنترل هیچ فردی نباید باشد و هیچ فردی نباید بر دیگری برتری داشته باشد.

مرعشی با بیان اینکه تاکید بر استقلال انسان‌ها متکی بر یک جهان بینی درست و یک شناخت از روابط و خلقت انسان‌ها و متکی به یک تجربه است افزود: اگر بخواهید یک تشکیلات دوام و قوام داشته باشد، باید انسان‌های تشکیل دهنده این تشکیلات حرمت واحترام داشته باشند و استقلال‌شان به رسمیت شناخته شود.

وی در عین حال اظهار کرد:‌ شما در اوج استقلال به همکاری نیازی داریم، اگر استقلال انسان‌ها به خودرایی منتج شود شکست آفرین خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید براینکه استقلال در جای خودش و پیروی از جمع هم در جای خود باید محترم شمرده شود افزود: در مقاطعی ممکن است جمع به نتایجی برسد که با نظر برخی از ما مخالف باشد ولی همه باید از نظام جمع تبعیت کنند.

اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------