آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

اطلاعیه جامعه مدرسین درمورد برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات  خبر  گان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین تاکنون هیچ تصمیم و بحثی روی مصادیق انتخابات خبرگان و افراد چه به صورت رسمی و چه غیررسمی صورت نگرفته و اخبار منتشر شده تکذیب می‌گردد.

  متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو انتشار اخباری در رسانه های مختلف در ارتباط با کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و گمانه زنی های نادرست از لیست کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجلس خبرگان رهبری به اطلاع می رساند تاکنون در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین هیچ تصمیم و بحثی روی مصادیق و افراد چه به صورت رسمی و چه غیررسمی صورت نگرفته و اخبار منتشر شده تکذیب می گردد.

لذا از رسانه ها و سایت ها و کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند انتظار می رود که ضمن رعایت اخلاق رسانه ای و تقوا از هر گونه گمانه زنی و نقل اخبار نادرست جدا خودداری نمایند.

لازم به ذکر است همانگونه که بارها از طریق این دفتر اعلام شده، مواضع و تصمیم های جامعه مدرسین از طریق ریاست شورای عالی و بیانیه رسمی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام خواهد شد.


اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------