آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پورمحمدی: در حال حاضر فقط از بابک زنجانی دروغ می‌شنویم



اخبار,اخبار سیاسی,بابک زنجانی

وزیر دادگستری در مورد میزان دارایی‌های بابک زنجانی گفت: آنچه تاکنون شنیده‌ایم یکسری دروغ‌های بزرگ و ادعاهای تکراری بوده است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در بازدید از غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این پرسش که آیا اموال خارجی بابک زنجانی کفاف بدهی وزارت نفت را می‌دهد؟ با بیان اینکه در حال حاضر فقط از او دروغ می‌شنویم، اظهار کرد: تاکنون هر آنچه که شنیده‌ایم دروغ‌های بزرگ و ادعاهای تکراری مانند قبل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه او پول و دارایی زیادی دارد یا نه، به ما ربطی ندارد. ما فقط می‌خواهیم آنچه که از بیت‌المال رفته بازگردد. دولت زمین، ساختمان و ماشین‌های بسیاری دارد، اموال شخصی بابک زنجانی پیشکش خودش. پول دولت و بیت‌المال رفته و او باید این پول را برگرداند.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه هم بابک زنجانی و حامیان او و هم همه مسئولیم که پول بیت‌المال بازگردد به عزم قوه قضاییه در این زمینه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه نیز با قاطعیت و جدیت تمام این موضوع را تعقیب می‌کند تا اموال بیت‌المال باز گردد.

پورمحمدی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر رییس‌جمهور در مورد بازداشت تعدادی از فعالان رسانه‌ای، با تاکید بر اینکه توصیه دولت در امر قضا، حمایت از قوه قضاییه و حمایت از قانون است، اظهار کرد: تاکید قوه قضاییه نیز بر همین موضوع است و این قوه خود را مقید به اجرای قانون اساسی می‌داند.

وی افزود: همه حرف دولت هم برای خبرنگاران و هم برای غیرخبرنگاران این است که حریم قانون و حرمت شهروندان را رعایت کنیم و همانطور که قوه قضاییه نیز این موضوع را قبول دارد هر دو قوه مکلفیم حریم شهروندان جامعه را رعایت کنیم.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: امیدواریم پرونده دستگیری‌های اخیر هرچه سریع‌تر رسیدگی و طبق موازین قانونی عمل شود.

پورمحمدی در پایان با اشاره به شعار خبرگزاری ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: صداقت، اعتماد و اعتبار تنها با عمل کردن به این شعار تحقق می‌یابد.
 
 اخبار  سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------