آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

پیش بینی ابراهیم یزدی از انتخابات



اخبار,اخبارسیاسی,ابراهیم یزدی

مردم به هر دلیل در انتخابات شرکت کرده و از حق خودشان استفاده می کنند، نظرم این است زنان و مردان ایرانی برای کاندیداتوری ثبت نام کنند، یعنی کاری که به نفع مملکت است انجام دهند.

ابراهیم یزدی نیز از جمله سیاستمدارانی بود که به دعوت «انتخاب» بله گفت. وی با حضور در غرفه «انتخاب» نظرات خود را در مورد انتخابات پیش رو مطرح کرد.

یزدی با اشاره به اینکه دو انتخابات پیش رو خبرگان و مجلس اهمیت فراوان دارد گفت: مردم به هر دلیل در انتخابات شرکت کرده و از حق خودشان استفاده می کنند، نظرم این است زنان و مردان ایرانی برای کاندیداتوری ثبت نام کنند، یعنی کاری که به نفع مملکت است انجام دهند.

وی افزود: اما بعد از اینکه صلاحیتهای معین شد درباره اینکه به چه کسی رای دهیم به اجماع برسیم.

یزدی پیش بینی کرد با حضور گسترده مردم کفه ترازوی مجلس دهم به نفع اصلاح طلبان خواهد بود و این جناح بیشترین کرسی را تصاحب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبی پدیده ای اجتناب ناپذیر است درباره اظهارات بی. بی. سی و سندهایی که این شبکه انگلیسی از وی منتشر کرده است گفت: من نمی توانم نیت آنها را بدانم حرفی زده شده و من هم قبلا جوابشان را داده ام.


 اخبار سیاسی -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------