آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

میرتاج‌الدینی:کاندیدای احمدی‌نژاد نیستم



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات  مجلس

معاونت پارلمانی دولت قبل اظهار داشت: معتقدیم باید جبهه اصولگرا را تقویت کنیم و به سمت همگرایی برویم. خود من هم از طرف آقای احمدی‌نژاد یا فرد خاص دیگری وارد انتخابات نمی‌شوم بلکه از سوی جریان اصولگرا خواهم آمد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ اظهار داشت: اصولگرایان رایزنی‌های داخلی خودشان را برای انتخابات دنبال می‌کنند و در انتخابات مجلس دهم به شکل متحد لیست خواهند داشت. من برای انتخابات مجلس دهم از استان آذربایجان شرقی اعلام کاندیداتوری خواهم کرد.

وی در خصوص حضور طیف احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: قبلا هم گفتم ما همیشه با طیف اصولگرا‌ها بوده‌ایم و الان همه از طیف اصولگرا برای مجلس کاندیدا می‌شویم. ما قبل از حضور در دولت احمدی‌نژاد در جریان اصولگرا قرار داشتیم و الان هم هستیم. برای انتخابات مجلس دهم هم از طیف مستقلی نخواهیم آمد بلکه در قالب‌‌ همان جریان اصولگرا اعلام حضور می‌کنیم.

میرتاج‌الدینی افزود: ما متعقدیم در این شرایط درست هم نیست که کسی در قالب یک جریان مستقل از اصولگرایان اعلام کاندیداتوری کند. هر کس پرچم مستقلی را دارد در واقع پرچم اختلاف را برداشته و این قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط و وضعیت احمدی‌نژاد در انتخابات ابراز داشت: احمدی‌نژاد اعلام کرده در انتخابات مجلس حضور نخواهد داشت٬ بنابراین مساله فعالیت احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس اصلا مطرح نیست.

وی در خصوص اینکه آیا کسانی از اطرافیان احمدی‌نژاد وارد انتخابات می‌شوند؟ گفت: با حاجی‌بابایی صحبت نکردم٬ اما می‌دانم امثال حاجی‌بابایی و سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد و افراد دیگر اگر بخواهند وارد انتخابات مجلس شوند٬ حتما در قالب جریان اصولگرا می‌آیند چون ما معتقدیم باید جبهه اصولگرا را تقویت کنیم و به سمت همگرایی برویم. خود من  هم از طرف آقای احمدی‌نژاد یا فرد خاص دیگری وارد انتخابات نمی‌شوم بلکه از سوی جریان اصولگرا خواهم آمد. اطرافیان احمدی‌نژاد فعالیتی ندارند من هم مستقل از مجموعه احمدی‌نژاد وارد انتخابات می‌شوم.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: ما جبهه پیروان و پایداری‌ها را جزو جریان‌های اصلی اصولگرایی می‌دانیم.


 اخبارسیاسی  - ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------