آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

دشمن جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ایران را ندارد



اخبار,اخبارسیاسی ,نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش درجمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان گفت: بدانید تا شما رزمندگان جان برکف زنده‌اید و این گونه در خط ولایت ایستاده اید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ایران را نخواهد کرد.

 امیر دریادار حبیب‌اله سیاری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی در جمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان موقعیت جغرافیایی، منابع غنی و اسلامی بودن را موجب خصومت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور جوانان این مرز و بوم را بسیار با اراده و ولایت مدار برشمرد و افزود: ما در مرکز منابع نفت و گاز جهان هستیم و از قبل انقلاب هم دشمنان چشم طمع به این منابع دوخته بودند ولی با پیروزی انقلاب دلیل دیگری نیز اضافه شد و آن هم اصلی ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی به واسطه شعارش یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یعنی که ما زیر بار ظلم نمی‌رویم و مستقل هستیم، استکبار هم با هر کشور استقلال طلبی، دشمن است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: دویست هزار شهید ما برای دفاع از کشور و ناموس و برای آزادی و استقلال و اسلام جان دادند و امروز نوبت شماست با سرلوحه قرار دادن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و البته راه ما راه حسین است.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا می فرمایند اگر دشمن به کشور ما چپ نگاه کند با تیزی خشم جوانان روبرو می شود تصریح کرد: بدانید که تا شما زنده اید و این گونه در خط هستید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد.


 اخبار سیاسی -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------