آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

سیدرضا اکرمی: اجازه ندهیم از کلمه نفوذ سوءاستفاده شود



اخبار,اخبارسیاسی,سیدرضا اکرمی

یک نماینده پیشین مجلس گفت: نفوذ از جمله مواردی است که رهبری به عنوان یک هشدار مطرح کرده اند و نباید اجازه داد از آن سوءاستفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا ؛ با اشاره به اینکه موضوع نفوذ هشداری بود که از سوی رهبری برای مراقبت و مواظبت از خودمان در برابر تحرکات دشمن مطرح شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مورد نفوذ هشداری را مطرح کرده اند که بسیار مطلوب است، اما متأسفانه عده‌ای به خاطر سیاسی بازی‌ها و مسائل جناحی ممکن است از این هشدار بحق و مطلوب، سوءاستفاده کنند که نباید اجازه داد چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: هر کس در برابر دشمن از خود مراقبت کند آسیب نمی‌بیند و هشدار رهبری هم ناظر بر همین نکته است، اما همانطور که در تاریخ عده‌ای از مذهب و یا از کلمات قرآن مجید سوءاستفاده کرده‌اند ممکن است از واژه نفوذ نیز سوءاستفاده‌هایی صورت گیرد.

این نماینده پیشین مجلس با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال اختلاف افکنی و فتنه‌انگیزی هستند و می‌کوشند با سوءاستفاده از نفوذ، راه دیگری را بروند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری 20 سال پیش درباره نفوذ هشدار داده بودند و این مسأله موضوع تازه‌ای نیست، اما عده‌ای در پی سوءاستفاده از این موضوع هستند به این نکته نیز باید توجه داشت که برخی تصور کردند چون ما با آمریکا وارد مذاکره شدیم، رابطه بین دو کشور برقرار شده است، در حالی که مقام معظم رهبری بهصراحت تأکید کردند که مذاکره با آمریکا جز در موضوع هسته‌ای، ممنوع است.

اکرمی افزود: ما تنها زمانی با آمریکا رابطه برقرار می‌کنیم که این کشور اقدام متقابل را رعایت کند و حقوق ملت‌ها را به رسمیت بشناسد که تاکنون چنین رویه‌ای را در پیش نگرفته است.
 
احباراجتماعی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------