آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

سلب حق‌رای از نماینده قرچک در فراکسیون



اخبار,اخبارسیاسی,اصلاح‌طلبان

اخراجش از فراکسیون رهروان ولایت و مجوز اصلاح‌طلبان در قرچک را قبول ندارد.

هم مجوز همایشی را که استانداری آن را صادر کرده و هم مجوز شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در قرچک را زیرسوال می‌برد. این در حالی است که بسیاری به خود او خرده می‌گیرند که با این صحبت‌ها در توجیه عملی که انجام داده برآمده است.

 

محمدحسین نقوی‌حسینی نماینده قرچک و ورامین درگفت‌وگو با «آنا» با کم‌تعداد خواندن حاضران در همایش پنجشنبه گذشته اصلاح‌طلبان قرچک گفت: «اصلاح‌طلبان تا 100 سال دیگر باید از من تشکر کنند؛ اگر نبودم مردم فتنه‌گران را لت و پار کرده بودند.» او همچنین تاکید کرد: «تا زمانی که فتنه‌گران هستند این رفتارها ادامه می‌یابد.»

 

علاوه‌بر این او دیروز بار دیگر با اعتراض به صدور مجوز از طرف فرمانداری به این همایش گفت: «غلط کرده است مجوز داده است. کسی که خلاف کرده است باید پاسخ بدهد. این همایش از سوی کدام حزب رسمی برگزار می‌شد؟ کدام افراد شناخته‌شده این همایش را برگزار کرده‌اند؟» سخنان این نماینده در حالی است که بیش از همه شاید اعضای فراکسیون رهروان ولایت تلاش دارند که او را از خود دور نگه دارند. نماینده‌ای که در جریان تصویب برجام خلاف اصول و آرای فراکسیونی رفتار کرده است.

 

هرچند که اعضای فراکسیون مانند صفر نعیمی‌رز، سخنگو و بهروز نعمتی، عضو شورای مرکزی این فراکسیون با تاکید برکنار گذاشته شدن او از فراکسیون تاکید دارند که این برکناری ربطی به قضیه قرچک ندارد اما همزمانی این دو موضوع شک‌برانگیز است. نعیمی‌رز در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفت: «اینکه آقای نقوی‌حسینی تاکید کرده هنوز به فراکسیون دعوت می‌شود، درست است اما این دعوت از همه نمایندگان انجام می‌شود. در واقع به نمایندگان مجلس اطلاع‌رسانی می‌شود که این جلسه در این ساعت و روز برگزار می‌شود.

 

البته این به آن منظور نیست که اگر ایشان به جلسات بیایند ایشان را راه نمی‌دهند. همه نمایندگان می‌توانند در این جلسات شرکت کنند، مگر اینکه جلسه خصوصی باشد. در واقع ایشان دیگر در فراکسیون رهروان ولایت حق رای ندارند.» همچنین درباره قضیه قرچک، بهروز نعمتی علاوه‌بر انتقاد به حضور نقوی‌حسینی در این تجمع گفت: «این رفتارها در راستای کارهای قبلی است. ما چند وقت پیش تجمع غیرقانونی در اعتراض به برجام روبه‌روی مجلس را داشتیم که نمایندگانی حتی در حمایت از آنها غذای آنها را تهیه می‌کردند.»

 

او افزود: «اینها در ادامه هم هستند، رفتاری که پنجشنبه انجام شده دیگر بالاتر از توهین و مهر انداختن به رئیس‌ مجلس که نیست. شما شاهد بودید که به ایشان هم اهانت شد و همه در یک مسیر و به‌وسیله یک طرز تفکر هدایت می‌شوند.» نعمتی تاکید کرد: «ما از قوه‌ قضائیه مصرا خواستاریم که با این‌گونه رفتار برخورد جدی انجام دهند تا بار دیگر روی ندهد. این کارها در آستانه انتخابات باعث بی‌اعتمادی در میان مردم خواهد شد. این در حالی است که وزارت کشور گفته هر گروهی که تمایل دارد برای گرفتن مجوز اقدام کند.»


اخبار سیاسی  -  فرهیختگان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------