مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه: در صورت حمله به ایران تمام مراکز مهم کشور حمله‌‌کننده را موشک‌باران می‌کنیم



اخبار,اخبارسیاسی,نیروی قدس سپاه

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفـت: ایران 14 دپوی موشک زیرزمینی ‌در عمق 30 ‌تا 500 متری در اختیار دارد.

سردار کریم‌پور شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران 14 دپوی زیرزمینی به نام 14 معصوم (ع) در عمق 30 متر تا 500 متر در اختیار دارد.

وی ادامه داد: نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود، این مراکز به‌ صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌‌کننده را موشک‌باران می‌کند.

کریم‌پور بیان داشت: روی کره زمین تنها کشوری که تمام مساحت کشورش را پازل 20 کیلومتر در 20 کیلومتر قرار داده و وسطش پدافند گذاشته که اگر 5 هزار و 500 تا شود، تکمیل می‌شود، ایران است و در حال حاضر 3 هزار و 500 مورد دایر است و هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد جمهوری اسلامی ایران شود.

وی با بیان اینکه توانمندی جمهوری اسلامی ایران زیاد است و این حاصل خون شهداست و با اشاره به اوضاع خاورمیانه افزود: آمریکا در حال برچیده‌شدن بساطش از خاورمیانه است.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه چرا عربستان 6 میلیون بشکه نفتش را به آمریکا مجانی می‌دهد، کشوری که نفتش را 117 دلار می‌خرند، 46 دلار می‌فروشد، دلیلش ضرر رساندن به نفت ایران نیست چرا که ایران فقط یک میلیون و 170 هزار بشکه صادر می‌کند.

کریم‌پور اضافه کرد: آمریکا خودش از دل شن و ماسه به نفت رسیده و خودکفا شده است و 52 شرکت این نفت را استخراج می‌کنند، آمریکا برای نخستین‌بار نفتش را ملی اعلام کرده و برای اینکه خودکفا شده، دیگر نیازی به نفت خاورمیانه ندارد، بنابراین از منطقه خارج می‌شود.

وی اذعان کرد: با رفتن آمریکا نخستین کشوری که فرو می‌ریزد، عربستان است، عربستان نفتش را در اختیار آمریکا قرار داد تا از منطقه نرود، این کشور 840 میلیارد دلار در کشورهای اروپایی و آمریکا دارد و نیاز به ماندن آمریکا در منطقه دارد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه با رفتن آمریکا دو جریان وهابیت که القاعده و النصره هستند و یک جریان امپراطوری عثمانی به رهبری نوادگان آتاترک که دو شمشیر داعش و القاعده دارند، محو می‌شوند، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک مأموریت آتاترک‌ها به معنی امپراطوری عثمانی که قصد تسلط بر خاورمیانه داشت و سوریه جلوی آن را گرفت به اروپای شرقی می‌رود و بساط داعش و امثالهم جمع می‌شود.

وی با بیان اینکه جهان را چرخیدیم و علم بسیجی و ایرانی در دنیا اول را می‌زند، تصریح کرد: ایران در علوم هوا فضا، ژنتیک، دیجیتال و هسته‌ای به بسیاری از کشفیات رسیده است و این علوم را در اختیار دارد.

کریم‌پور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار گنجینه‌ای از امام مهدی (عج) را باز کردند و مدالی بر سینه محبان شهدا و خانواده آنها زدند و هرجا شهیدی که برای نگهداری اسلام ناب می‌جنگد، این مدال بر سینه او زده می‌شود.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه خانواده شهدا دلشان و قلبشان سوخت، اما برای شاد نکردن دشمن اشک نریختند، عنوان کرد: شهدا زنده هستند و در این جلسه حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید این افتخار و ثروتی که از شهدا داریم، محفوظ بماند، تاکید کرد: بازسازی نسبت به بسیج باید در ذهنمان داشته باشیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه پیامبر (ص) بعد از آن که اسلام را به ثمر رساند، دستاوردی از اسلام در قالب امامت در دست گرفتند و به‌ عنوان دستاورد اسلام تحویل امام علی (ع) دادند، تصریح کرد: این مأموریت ذاتی امام علی (ع) بود که دریافت کردند، اما مشرکان و افراد بی‌بصیرت زمان غدیر را به غربت بردند.

وی با بیان اینکه عاشورا نخستین مأموریت در حوزه شهادت و برخاستن امام از غدیر به غربت رفته بود و اینکه اگر بخواهیم غدیر و عاشورا را در عرصه خودمان شبیه‌سازی کنیم، می‌توانیم بگوییم که امام دستاورد انقلابش را تحویل سپاه پاسداران داد، نیرویی که بازوی قوی و در کنار رهبری است.

کریم‌پور اذعان کرد: اما مشرکان زمان و بعضی کسانی که با ما دوست بودند از پشت به ما خنجر زدند و کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و منافقین را علم کردند و غدیر را گرفتند و مرزها پر از آشوب شد.

وی با بیان اینکه ماندن آمریکا در منطقه تمام شده و مسئولیت امپراطوری عثمانی هم به پایان رسیده است، اذعان کرد: در آینده نزدیک داعش و امثال آن به درک واصل می‌شوند.

وی ابراز داشت: کسانی که عاشورایی و عاشق شهادت هستند، بدانند امام یار زنده می‌خواهد که در کنارش حضور داشته باشیم، امام شهید نمی‌خواهد، بیایید در بسیج به‌ عنوان لشکری کارساز در دنیا در تمام حوزه‌ها اعم از سیاسی، نظامی، فرهنگی و ... بسیجی‌وار وارد شوید و بتوانیم تمدن اسلامی که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی پایه‌گذاری آن را کردند، برقرار کنیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: شهدا کارشان را از جایی شروع کردند تا ختم به شهادت شد، قبل از اینکه شهید وارد معرکه شهادت شود، برای خودش جاذبه و شخصیتی درست کرده است که بزرگان به سمت او دست نیاز دراز می‌کنند، شهید قبل از آن که به شهادت برسد، یک مجاهد فی‌سبیل‌الله است.

وی با اشاره به کلام سردار حاج‌قاسم سلیمانی که از ایشان پرسیدم چه شد که دفاع مقدس، دفاع مقدس شد، جواب داد، « جبهه در زمانی که من بودم یک گزارش گناه نداشت»، هشت سال دفاع مقدس با تمام اقوام، اما نداشتن حتی یک گزارش گناه از ایشان پرسیدم چه طور ممکن است که در جواب گفت «جبهه قطعه‌ای از بهشت است و در بهشت نمی‌شود، گناه کرد».

کریم‌پور با تشریح مقام شهید و اینکه شهید بر حسب ظاهر دفن می‌شود، اما زنده است و معجزاتی از شهدا به جای مانده است، گفت: تنها ملتی که در دنیا  می‌تواند جلوی استکبار بایستد، ملت ایران است و خون شهدا عامل این ایستادگی است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه دفاع مقدس را پایه و اساس عظمت جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اگر شهدا نبودند، مبارزه بین حق و باطل نبود.

وی با بیان اینکه همه ابرقدرت‌ها می‌گویند ایران به عنصر چهارم دست پیدا کرده است، ایرانی‌ها طبیعت را به جنگ ما می‌فرستند، مانند حادثه طبس، بعد از مدتی رهبری فرمودند «شما همه امکانات خود را بیاورید، ما که به جنگ شما نمی‌آییم، ریگ‌های بیابان طبس به جنگ شما می‌آیند».

کریم‌پور خاطرنشان کرد: دشمن مرتب داد می‌زند، گزینه نظامی روی میز است، پس چرا عمل نمی‌کنید، رهبری با صدای رسا می‌گویند «ما شنیدیم اوباما فتوا داده غزه و حماس خلع سلاح شوند، ما می‌گوییم نه تنها غزه و حماس بلکه کرانه باختری باید مسلح شود» و همچنین با فریاد رسا می‌گویند «هرکس با رژیم صهیونیستی مقابله کند ما به او کمک می‌کنیم».

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به سخنرانی رهبری در سال 92 افزود: رهبر شمشیر را در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی از رو کشیدند و با فریاد بلند در حرم رضوی فرمودند «لانه اصلی توطئه علیه ملت ایران آمریکاست، دولتمردان آمریکا بفهمند، ملت ایران در بیش از 30 سال گذشته مراحلی گذراند که تا می‌گویند دشمن ذهن ملت ایران متوجه آمریکا می‌شود، البته دشمنان دیگری هم هستند که در ردیف اول به‌ حساب نمی‌آیند، رژیم صهیونیستی هم هست، اما در قواره‌ای نیست که به چشم بیاید».

وی ادامه داد: ایشان گفتند «اگر سردمداران صهیونیست ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، خودشان می‌دانند، اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی ایران تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند».

 

 اخبار  سیاسی -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------