آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

شمخانی: کسانی که دیروز در جبهه به کمک هم می شتافتند اکنون از زمین خوردن یکدیگر شاد می شوند



اخبار,اخبارسیاسی, شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی به پیشکسوتان دفاع مقدس توصیه کرد همانگونه که در آن دوران وحدت داشتند در زمان حاضر نیز قدر هم را بدانند و در کنار یکدیگر بمانند.

  دریابان شمخانی در جمع ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان کرمان افزود حفظ وحدت رزمندگان به نفع اسلام و انقلاب است اما متاسفانه می بینیم کسانی که دیروز در اوج سختیهای جبهه به کمک هم می شتافتند اکنون از زمین خوردن یکدیگر شاد می شوند .

امیر دریابان شمخانی فرهنگ بسیجی را نسخه ای برای دردها و مشکلات کشور بیان کرد و افزود رزمندگان باید در راه ولایت گام بردارند و سرباز مطیع وی باشند اما اینکه عده ای از ما از ولایت فقیه به عنوان بهانه ای برای جذب و دفع افراد استفاده کنیم کار دستی نیست .

شمخانی ثبات امروز کشور را مدیون دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به اینکه دشمن برغم شکست در جنگ تحمیلی ، دست از مبارزه با ما بر نمی دارد مگر آنکه از باورهای خود کوتاه بیاییم گفت باید با اطاعت از رهبری، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

دبیر شورای عالی امینت ملی مبارزه ملت فلسطین با کمترین سلاحها با دشمن مجهز اسرائیلی را نمودی از مبارزه خون با شمشیر و شعار هیات من الذله امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت در اربعین امسال باید تصاویر شهدای فلسطینی را بالا برد و از انتفاضه آنها حمایت کرد.

در این گردهمایی که همزمان با هفته بسیج برگزار شد علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان که خود از فرماندهان دفاع مقدس و جانشین سردار سلیمانی در فرماندهی لشکر 41 ثارالله بوده است گفت فرهنگ ایثارگری در استان کرمان همچنان حکم فرما است و همه مردم استان امروز با درک شرایط و الزامات کشور ، با اطاعت از ولایت در مسیر توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت میکنند.

 

  اخبار  سیاسی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------