آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

مراسم سخنرانی یک اصلاح‌طلب دیگر ناتمام ماند



اخبار,اخبارسیاسی, سخنرانی آذر منصوری

مراسم سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به واسطه برخورد فیزیکی با این عضو حزب اتحاد ملت نیمه کاره ماند.

  آذر منصوری قرار بود روز یک‌شنبه، هشتم آذرماه ساعت ۱۰ صبح برای افتتاح دفتر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد واحد یاسوج در این دانشگاه حضور پیدا کرده و ضمن افتتاح این دفتر در جمع دانشجویان سخنرانی کند که با برخورد فیزیکی برخی از حاضران مراسم نیمه کاره رها شد.

عارف یزدانی، دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: این برنامه با مجوز هیات نظارت دانشگاه و مصوبه شورای تأمین شهرستان و مجوز فرمانداری برگزار شد.

وی افزود: مسئول حراست دانشگاه با هماهنگی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اعلام کردند که تنها دانشجویان دانشگاه در این جلسه حضور پیدا کنند، اما برخی از قبل وارد سالن شده بودند که به محض حضور خانم منصوری به سمت وی رفتند و شعارهایی را نیز سر دادند. فردی هم پشت تریبون رفت شروع به شعار دادن کرد که خانم منصوری با دیدن این وضعیت از سالن خارج شد و با کمک نیروهای حراست دانشگاه از ساختمان دانشکده علوم انسانی بیرون آورده شد. هم‌اکنون ایشان را به استانداری منتقل کرده‌ایم. برخی نیز جلوی استانداری به نشانه اعتراض تجمع کرده‌اند.

وی گفت: از مسئولان استان انتظار داریم این مسایل را پیگیری و بررسی کنند تا با توجه به این‌که در آستانه انتخابات هستیم دیگر شاهد چنین مسایل و مشکلاتی نباشیم.

هم‌چنین رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز گفت: طبق گزارشات رسیده گروهی شعار دادند که جلسه به تشنج کشیده شد و خانم آذر منصوری جلسه را ترک کرد.

حجت الاسلام علی آل بویه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون در حال پیگیری و بررسی هستیم که این برنامه یا بعداز ظهر امروز برگزار یا کاملا لغو شود و خاتمه پیدا کند. این برنامه دارای مصوبه و مجوز شورای تأمین است و درحال بررسی برای لغو یا برگزاری آن هستیم.

نشاطی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور بین تجمع کنندگان اعلام داشته که عوامل این اغتشاش شناسایی و به مراکز قضایی معرفی می‌شوند و از تجمع کنندگان خواسته که محل را ترک کنند.


  اخبار  سیاسی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------