آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

حمله به سخنرانی‌ها تخريب اصولگرایی است



اخبار,اخبارسیاسی, زیبا کلام

من قبول ندارم این افراد خودسر هستند و نمی‌توان آن‌ها را کنترل کرد. ممکن است نهاد خاصی به این افراد دستور العمل ندهد که جلسات را به هم بزنید اما خیلی از نهاد ها می‌توانند این افراد را کنترل کنند ولي عزم و اراده ای برای این امر وجود ندارد.

حمله به سخنرانی ها و تلاش در بر هم زدن سخنرانی ها از سوی گروه های فشار و جریانات وابسته به تندروها در این سال ها زیاد اتفاق افتاده و کسانی که برنامه هایشان لغو و مورد تهدید قرار می گرفتند از جمله خود من ظرف 6 ماه گذشته چند مورد از برنامه هایم که بعضا نهاد های رسمی متولی آن بودند، تعطیل شد. در جریان سخنرانی دزفول نیز، من کارت پروازم را گرفته بودم که به من اطلاع دادند این برنامه تعطیل شده است،

اما بحث فقط تعطیل شدن مراسم ها نیست. موارد زیادی مشاهده شده که عده ای با حضور در جلسات قانونی و مجوز دار سعی در بر هم زدن برنامه داشتند. در چند سخنرانی اخیر من چند نفر تحت عناوینی که آن ها را به عنوان پوشش کار خود استفاده می کنند  می آمدند و با سرو صدا، اغتشاش و  مرگ‌برگویان سعی در بر هم زدن برنامه داشتند. هفته گذشته نیز در حاشیه یک سخنرانی در ارومیه کار به زد و خورد بین دانشجویان بسیجی و اعضای انجمن اسلامی کشید. به نظر من این مسائل توسط مسئولان  می‌تواند کنترل شود.

من قبول ندارم این افراد خودسر هستند و نمی‌توان آن‌ها  را کنترل کرد. ممکن است نهاد خاصی به این افراد دستور العمل ندهد که جلسات را به هم بزنید اما خیلی از نهاد ها می‌توانند این افراد را کنترل کنند ولي عزم و اراده ای برای این امر وجود ندارد. اتفاقی که روز گذشته در جریان سخنرانی خانم منصوری افتاد و حمله عده ای با سلاح سرد به ایشان یک رشد چشمگیر در حمله به سخنرانی‌هاست و متاسفانه فضای سیاسی را به فضایی که در دوران اصلاحات توسط لباس شخصی‌ها و افراد خودسر  به وجود آمده بود نزدیک می‌کند.

در آن زمان هم عده‌ای با حمله به اجتماعات، کتابفروشی‌ها،  سینماها فضایی همانند فضای فعلی کشور را به وجود آورده بودند. پیگیری این اتفاقات بر عهده وزارت کشور و نهاد های انتظامی و امنیتی است و به هیچ عنوان از این نهادها پذیرفته نیست که دلایلی را برای عدم کنترل این چنین اتفاقاتی در برنامه­‌های سیاسی بیاورند. اما در آخر  یک سوال بزرگ از بسیاری از نهاد های وابسته به اصولگرایان دارم و آن این است که چرا جلوی این اتفاقات را نمی‌گیرید و اجازه می دهید با سلاح سرد به یک انسان حمله کنند؟ اینکه 15 نفر به نام های مختلف برنامه‌های سیاسی را بر هم می‌زنند بیش از آنکه برنامه‌های سیاسی را بر هم بزند به نام اصولگرایان و اندیشه های آن ها ضربه می زند و در حقیقت حمله روز گذشته به سخنرانی خانم منصوری و اتفاقاتی از این دست تخریب چهره اصولگرایان است نه گروه‌های سیاسی دیگر.

 

 اخبار سیاسی  -  قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------