آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

توضیح پسر مهاجراني درباره بازداشتش



اخبار,اخبار سیاسی , پسر مهاجراني

سيدمحمدمحسن مهاجراني فرزند عطاءا... مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات كه درباره پرونده دكل نفتي گمشده به دستور قوه قضائيه بازداشت شده بود،

 

شامگاه گذشته با انتشار يادداشتي درباره بازداشتش توضيحاتي ارائه كرد. در بخشي از اين توضيحات آمده است: «از همان وقتي كه وزير اسبق نفت در دولت پاكدست و مهرورز، نام مرا با تاكيد بر نام پدرم و با جهت‌گيري سياسي خاص به عنوان عامل اصلي و پشت پرده ماجراي دكل معرفي كرد، (در حالي كه درست است كه من بزرگ‌شده در خانواده‌اي سياسي بوده‌ام اما تلاش كرده‌ام تا خودم را كاملا به دور از اين بازي‌ها نگهدارم و هيچ فعاليت سياسي تا امروز نداشته‌ام و من‌بعد هم نخواهم داشت) با اين مساله و موضوع بيشتر و جدي‌تر مواجه شدم كه نهايتا به دستگيري‌ام منجر شد.

 

اينجانب مطابق معمول سفرهاي كاري هر ماه طي يك سال گذشته، عازم امارات متحده عربي بودم. مطلقا بي‌خبر از ممنوع‌الخروجي يا حكم دستگيري، بعد از تشريفات معمول چك‌كردن گذرنامه به صورت كاملا قانوني سوار هواپيما شدم كه البته به سبكي كاملا غيرعادي بازداشت شدم. بدون ترديد اگر پيش از آن، احضاريه كتبي به دست اينجانب يا وكيل من جناب آقاي عليزاده طباطبايي مي‌رسيد، بدون درنگ خودم را به نهادهاي قانوني معرفي مي‌كردم و نيازي به برگرداندن هواپيما از آسمان اصفهان به تهران نبود.

 

با اين توضيح كه برگشت من به كشور همان شب قرار بود باشد. در اين ٢١روز از سوي ديگر شاهد شيوه رفتار كاملا سياسي و عصبي برخي رسانه‌ها به عنوان مركزيت خبرسازي و حلقه‌هاي زنجيره‌اي و پيوسته بدان بوديم. آنها هرچه خواستند و هر اتهامي درباره دكل نفتي را كه مي‌توانستند به من نسبت دادند. تمام ماجراي دكل به حساب خانواده من و دولت اصلاحات نوشته شد. دو تن از نمايندگان مجلس هم با همين آهنگ و جهت همان نسبت‌ها را تكرار كردند.»


 اخبار  سیاسی  -  ارمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------