آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

درخواست تمدید مهلت اجرای قانون برنامه پنجم



اخبار,اخبار سیاسی,قانون برنامه پنجم توسعه

 نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و اجرای اصل 44 قانون اساسی از تنظیم نامه‌ای خطاب به هیأت رئیسه برای درخواست تمدید مهلت قانونی اجرای قانون برنامه پنجم توسعه به مدت یک سال خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در گفت‌وگو با (ایسنا)، خاطرنشان کرد: مدلی که مجلس پیش گرفته است در مورد بررسی دو لایحه مهم کشور در خصوص لایحه بودجه 95 و لایحه برنامه ششم توسعه عملاً به دلیل اهمیت این دو موضوع و همچنین طولانی بودن روند رسیدگی اجرایی نمی‌شود و قطعا تأثیرات لازم را نخواهد داشت.

وی افزود: تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه و لایحه برنامه ششم قطعی است و این یک تخلف به حساب می‌آید، مجلس نباید به صورت واکنشی برخورد کند و با توجه به اینکه لایحه بودجه در اولویت است و موضوع لایحه برنامه ششم به عنوان یک موضوع بلندمدت مهم و راهبری در کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است نامه‌ای برای تمدید مهلت اجرای برنامه پنجم توسعه تنظیم شده است که پس از جمع‌آوری امضاهای کافی به مجلس ارائه خواهد شد.

وی گفت: در صورت تصویب نهایی نمایندگان باید بتوانند با برنامه‌ریزی منظم و زمان کافی و از آغاز سال آینده موضوع بررسی لایحه برنامه ششم توسعه را در دستور کار خود قرار دهند.


  اخبارسیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------