آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام: سخنان منتسب به سردار مشفق در مورد «سیدحسن» دروغ بزرگیست



اخبار,اخبارسیاسی,محمد مهدی عبدخدایی

امام هرگز وصیتی نکرده است که فرزندان ایشان نباید به عرصه سیاسی ورود پیدا کنند. اصلا این مواضع به امام نمی چسبد، مگر می شود امام، کسی را که شایسته ی خدمت است را از فعالیت منع کنند؟

محمد مهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت که مقام معظم رهبری همیشه به سیدحسن خمینی به عنوان فرزند صالح امام خمینی (ره) نگاه می کنند.

عبدخدایی به «طلوع صبح» گفت: پس از آنکه خبرگان حضرت ایت الله خامنه ای را به رهبری انتخاب کردند، ایشان با حاج احمدآقا دیدار کرد. احمد اقا گفت ما همان اطاعتی که از امام کردیم، از شما می کنیم. بنابراین، رابطه ی سیدحسن آقا قطعا با رهبری خوب است و ایشان طبق وصیت پدر مرحوم شان عمل می کند.

عبدخدایی با اشاره به برخی ادعاها در مورد سیدحسن خمینی از جمله اظهارات سردار مشفق در خصوص او گفت: این سخنان دروغی بزرگ و بی اساس است.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: من این حرف های سردار مشفق را شنیده بودم و می دانستم حاج حسن اقا این حرف را نزده است. من حتی از خود حاج حسن اقا هم در این مورد پرسیدم و ایشان کاملا آن را رد کردند.

وی ادامه داد: من شنیدم که سردار مشفق پس از بیان این ادعاها تذکر دریافت کرده است.

عبدخدایی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره سیدحسن آقا را به چشم فرزند صالح امام نگاه کرده و می کنند.

وی در واکنش به حملات برخی افراد به سیدحسن خمینی پس از اعلام کاندیداتوری گفت: جهت اطلاع می گویم، مرحوم حاج احمد آقا هم در انتخابات خبرگان کاندیدا شده بودند.

عبدخدایی افزود: امام هرگز وصیتی نکرده است که فرزندان ایشان نباید به عرصه سیاسی ورود پیدا کنند. اصلا این مواضع به امام نمی چسبد، مگر می شود امام، کسی را که شایسته ی خدمت است را از فعالیت منع کنند؟

وی تاکید کرد: کسانی که این سخنان را مطرح می کنند، به امام ضربه می زنند و از ابعاد شخصیتی ایشان اطلاع و اگاهی ندارند.

عبدخدایی در تشریح چرایی حملات به سیدحسن خمینی گفت: همیشه در طول تاریخ افراد و گروه هایی بوده اند که بخواهند آب را گل آلود کرده تا از آن ماهی بگیرند. قطعا حاج حسن اقا انقدر اگاهی دارند که این حرف ها و لات و الات را گوش ندهند.

وی افزود: حسن آقا هم فاضلند و هم عالم. ایشان پرورش یافته خانواده ای بزرگوار و فرهیخته هستند و بخوبی مسائل را درک می کنند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با فراجناحی توصیف کردن یادگار امام گفت: شان و مقام حاج حسن اقا بالاتر از ان است که در دسته بندی ها و جناح ها قرار بگیرد، ایشان خود می تواند جریان ساز باشد  و تا انجاکه ایشان را می شناسم، اصلاح به دنبال این حرف ها نیستند.

 اخبار  سیاسی - طلوع  صبح

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------