آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

دادستان کل کشور: ثروت افسانه ای بابک زنجانی واقعیت ندارد/شناسایی اموال متهم نفتی



اخبار,اخبار سیاسی, ابراهیم رئیسی

دادستان کل کشور با اعلام اینکه برای بررسی دارایی‌های متهم نفتی تحقیقات لازم انجام شده است، گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد ادعاهای متهم درباره ثروتش بی‌اساس است.

 حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی روسای ادارات عملیات ویژه پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده متهم بزرگ نفتی و ادعای مطرح شده از سوی وکیل متهم درباره دارایی‌های بابک زنجانی، گفت: وکیل متهم ادعا کرده است که برای پرداخت بدهی‌های این متهم موارد لازم جهت اطلاع دادگاه اعلام شده است.

وی تصریح کرد: ادعای متهم درباره وجود پول در بانک‌های خارجی و همچنین داشتن سرمایه‌های بلوکه شده بارها مورد بررسی قرار گرفت و حتی برای اینکه حقی از متهم تضییع نشود، تیم‌های بررسی به کشورهای خارجی که متهم ادعا می‌کرد در بانک‌های آنجا مبالغ کلانی پول دارد، اعزام شد؛ اما تاکنون بررسی تیم‌های کارشناسی ما نشان می‌دهد ادعاهایی که متهم بارها آنها را مطرح کرده بی‌اساس است.

رئیسی گفت: به رغم تحقیقاتی که کارشناسان ما انجام داده‌اند و چیزی که متهم درباره ثروت افسانه‌ای‌اش مطرح می‌کند غیرواقعی است. تاکنون همان میزان از اموالی که در دادگاه مطرح شده از متهم شناسایی شده است و بقیه اموال و دارایی‌هایی که وی مطرح می‌کند هیچ پایه و اساسی ندارد.


 اخبار سیاسی  -  مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------