آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

در دفتر احمدي‌نژاد نفوذي داشتيم



اخبار,اخبار سیاسی, حيدر مصلحي

 اظهارات اخير وزير اطلاعات دولت دهم در ميان اين دو واژه تعريف مي‌شود. او مي‌خواهد احمدي‌نژاد را مظلوم نشان دهد به نحوي كه در دفتر او هم افرادي به او ظلم مي‌كردند يا اينكه اكنون اعتراف مي‌كند كه به عنوان وزير اطلاعات نتوانسته مانع نفوذي‌ها در دفتر رئيس‌جمهور شود.

حجت‌الاسلام حيدر مصلحي در همايشی سياسي با حضور فرماندهان و كاركنان قرارگاه سازندگي نوح(ع) گفت: درست در زماني كه به دنبال محكوم كردن افراد چپاولگر سرمايه ملت در بانك‌ها بوديم، ماده واحده‌اي در يكي از لوايح بودجه‌ همان سال مبني بر استمهال در بازپرداخت معوقات گنجانده شد! و وقتي كه به اين امر توجه‌ كافي مي‌شود مي‌بينيم كه در راستاي همان پروژه نفوذ در تصميم‌گيري‌ها تعبير مي‌شود.

 

وي با برشمردن مصداق‌هايي از موارد نفوذ، ادامه داد: در دوسال پاياني دولت دهم برابر اسنادي كه موجود است؛ استكبار با سرمايه‌گذاري حجيم متاسفانه تا حدودي موفق به ترور شخصيت رئيس دولت دهم شد و ما وقتي به اين جريان با ديده‌ باز نگاه مي‌كنيم متوجه مي‌شويم كه بر اثر نفوذ افرادي در دفتر رئيس‌‌جمهور تصميماتي كه در آن زمان گرفته مي‌شد؛ كاملا در جهت ترور شخصيت رئيس‌جمهور بود.

 

وي همچنین افزود: تغيير افكار، تغيير ساختار و تغيير رفتار سه مولفه نظام سلطه در پروژه نفوذ به شمار مي‌آيند كه در تمام اين دوره‌ها بعد از انقلاب اسلامي، متناسب با هر دوره‌اي از ويژگي‌هاي خاص خود بهره‌مند بوده است. وزیر سابق اطلاعات با يادآوري نفوذ دشمن در بيت يكي از آيات عظام در اوايل انقلاب گفت: با كمال تاسف در روزهاي بعد از پيروزي انقلاب شاهد نفوذ يكي از جاسوسان انگليسي در بيت ايشان بوديم و شاهد بوديم كه چه تبعات جبران‌ناپذيري را به كشور وارد ساخت.

 

اكنون اين سوال در ذهن افكار عمومي شكل گرفته است كه اگر مصلحي در قامت وزير اطلاعات پي به نفوذ در دفتر رئيس‌جمهور برده بود به چه دليل با آن برخورد نكرد تا متوقف شود و ذكر خاطره از ميزان هوشياري خود دردولت دهم براي شناسايي نفوذ، اكنون چه فايده‌اي دارد؟ آيا سكوت او در آن مقطع به عنوان بالاترين ركن امنيتي كشور در دولت پذيرفته شدني است؟ به راستي چرا اگر مصلحي توان برخورد با اين نفوذ را نداشت به چه دليل استعفا نداد تا فردي ديگر كه صلاحيت و توانايي برخورد داشت بر كرسي او بنشیند؟ به‌نظر می‌رسد مصلحي باید کمی هم به پاسخ این سوالات فکر کند.


 اخبار سیاسی  - ارمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------