آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

وکیل تامین اجتماعی: اگر دولت جدید نبود، همه شرکت‌های تامین اجتماعی به جیب زنجانی می‌رفت



اخبار,اخبار سیاسی, سازمان تامین اجتماعی

ادامه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی در دومین جلسه دادگاه با اعلام تنفس، به نوبت عصر موکول شد.

  ترک‌همدانی در فرصت اعلام تنفس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بعدی دادگاه و احتمالا آخرین جلسه در روز شنبه برگزار می‌شود. به دلیل اینکه دفاعیات مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی طول کشید، ادامه جلسه امروز به نوبت عصر موکول شد.

ترک‌همدانی با اشاره به موارد تفهیم اتهام شده به متهم در عین حال یادآور شد: هنوز به موضوع واگذاری شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی نرسیده‌ایم.

 مجتبی نظری نیز که به عنوان وکیل‌مدافع سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران حاضر شده‌بود، با اشاره به موضوع واگذاری شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی گفت:‌ در این موضوع اهمال‌کاری صورت گرفته است. واقعیت این است که کسی که با اطلاعات حقوقی به عنوان دادستان سابق می آید و 444 هزار میلیارد ین ژاپن را بدون هر نوع مزایده و کارشناسی و یک شبه در تفاهم‌نامه‌ای منعقد می‌کند و چک می‌دهد، حتماً باید منافعی داشته باشد وگرنه مهمترین شرکت‌ها را با تفاهم نامه به دیگری نمی‌داد.

او ادامه داد: خوشبختانه تحریم‌ها هر بدی داشته حداقل جلوی این کار را گرفته و اگر دولت آقای روحانی و رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی نبود، همه شرکت ‌ها به جیب بابک زنجانی رفته بود.

نظری در پایان اعلام کرد: آن‌ها پول‌هایی را به آدم‌های متعدد داده‌اند به اسم کمک به یتیمان، درحالی که ما سازمان‌هایی مثل بهزیستی و کمیته امداد را داریم. مدیر سازمان تامین اجتماعی نمی‌تواند از بودجه خود به عنوان کمک به یتیمان پولی را به معاون رئیس جمهوری بدهد تا آن‌ها به یتیمان بدهند؛ در واقع ما دلمان برای دو میلیاردی که به اسم کمک به یتیمان رفته نمی سوزد بلکه دلمان برای از بین رفتن قوانین و مقررات می‌سوزد که چطور نماینده مجلس می‌تواند چنین کاری را انجام دهد، مگر نماینده مجلس شاگرد او بوده که پول را بردارد و به یتیمان بدهد.


 اخبارسیاسی  -   ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------