آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

همین تعداد اصلاح طلب زیاد هم هستند !



اخبار,اخبارسیاسی, اصلاح  طلبان

 جمعی از اهالی دلسوز شهرستان شوش بار دیگر با مشت محکم خود یاوه گویانی که انتخابات امسال را غیررقابتی و دلسردکننده می‌دانند از چند ناحیه دچار کبودی کردند.

به گزارش ایسنا درگیری‌های انتخاباتی بین هواداران دو تن از کاندیداهای انتخابات مجلس امسال در شوش یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت. یک مقام مسئول با ابراز خرسندی از این گونه اخبار این درگیری‌ها را نشانه رقابتی بودن فضای انتخابات مجلس 94 دانست و از هموطنان خواست فقط یک جوری بزنند که طرف مقابل زنده بماند. این مسئول عرصه انتخابات را عرصه مبارزه دانست و گفت: به هرحال مبارزه آزاد نوعی از مبارزه است. وی در ادامه با انتقاد از منتقدان رد صلاحیت‌ها گفت: با این شرایط که کاندیداها همه یه شکلن طرفداراشون دارن همدیگه رو می‌کشن، اگه با هم فرق داشتن و تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها دو برابر می‌شد شما پاسخگو بودی؟


 سید حسن خمینی در اظهارنظری تکان دهنده گفت: سعی کنیم در زندگی نه ظلم کنیم نه راضی به ظلم شویم.


پس از ایراد این سخنان جمعی از ظالمان که اشک ندامت از گوشه چشمان‌شان جاری شده بود، اظهار داشتند: سعی می‌کنیم در زندگی ظلم نکنیم ولی قول نمی‌دهیم. همچنین عده‌ای از مظلومان که از سخنرانی پرشور سید حسن جرات و جسارت گرفته بودند در مقابل ظالمان قامت راست کرده و با صدایی رسا و غرا به ظالمان که در آشپزخانه بودند گفتند: به خدا راضی به ظلم نبودیم. دو دقیقه اومدیم خودتون رو ببینیم، همش مشغول ظلمین. ظالمان نیز با بیان این که «این چه حرفیه؟ وظیفه‌مونه» با ابزار و ادوات ظلم به خدمت مظلومان رسیدند و با فروتنی از آنها پذیرایی کردند. در پایان مظلومان ضمن بیان این که «ما دیگه رفع زحمت می‌کنیم» از ظالمان مهربان خداحافظی کردند ولی با مشاهده بسته بودن در ترجیح دادند که از پنجره به بیرون پرتاب شوند و تا آخر عمر به خوبی و خوشی روی ویلچر زندگی کنند.


 سخنگوی جبهه پیروان گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات ضروری است. بر این باور هستم که به اندازه کافی از اصلاح طلبان در صحنه داریم که مردم به آنها رای دهند.


در پی این سخنان مردم با اشاره به کافی بودن نامزدهای اصلاح‌طلب اعلام کردند: «تازه زیاد هم هستند». مردم در ادامه اظهارات خود گفتند: رقابت اصولگرایان با هم را بیشتر می پسندیم و این رقابت ها در طول تاریخ همیشه جذاب تر بوده است. در ادامه مردم با تمجید از بازی اصولگرایان گفتند: اصولگرایان آنقدر تکنیکی و یک دست بازی می کنند که ما این اجازه را به خودمان نمی دهیم که وارد زمین شویم. حالا اگر خودشان صلاح دانستند ما در دقایق آخر لخت می شویم و دروازه می ایستیم که بیست و یک نفره به سمت ما شوت بزنند. اگر نه ما همان کنار زمین آب بدهیم دست اصولگرایان و مصدومان‌شان را برانکارد ببریم بیرون و یخ بگذاریم روی پایشان برای ما افتخار است. اصلاح طلبان هم که تکلیف‌شان روشن است، توپ ها را جمع می کنند و با احترام می دهند به اصولگرایان. مگر یک بازی چند تا توپ جمع کن می‌خواهد؟
 

اخبار سیاسی  - قانون /آید‌‌‌ین سیارسریع

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------