آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

روحانی در عزت بخشیدن به پاسپورت موفق عمل کرد



اخبار,اخبارسیاسی, روابط  ایران  و اروپا

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شعار بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی تا حد زیادی محقق شده است، گفت: نگاهی که امروز دنیای غرب به ایران دارد با نگاهی که در گذشته بر ایران می رفت خیلی تفاوت دارد.

علی مطهری در گفت وگو با خانه ملت، در خصوص شعار حسن روحانی در ایام انتخابات مبنی بر بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی و منظور وی از این شعار، اظهار داشت: فکر می کنم منظور آقای روحانی از این شعار بالا بردن جایگاه ایران در دنیا بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان تحقق این شعار انتخاباتی، بیان کرد: به نظر من پس از پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شعار بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی تا حد زیادی محقق شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به معیارهای خود برای بیان این موضوع اشاره کرد و گفت: نگاهی که امروز دنیای غرب به ایران دارد با نگاهی که در گذشته بر ایران می رفت خیلی تفاوت دارد.

مطهری با بیان اینکه امروز دنیا بر روی ایران از جهت سیاسی و اقتصادی حساب می کند، ادامه داد: امروز کشورهای دنیا ایران را در مسائل جهانی شرکت می دهند و نسبت به ایران ابراز نیاز می کنند که به صورت کلی همه این مسائل نشان می دهد جایگاه کشور بالا رفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از این تغییری که در جایگاه ایران به وجود آمده است ناشی از توافق هسته ای برجام است، افزود: استقبالی که در سفر اخیر رئیس جمهوری به فرانسه و ایتالیا صورت گرفت نیز نشان دهنده این است که غربی ها برای ایران احترام ویژه ای قائل هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتقدان دولت حق اظهار نظر دارند ولی بدیهیات موجود را نمی توان انکار کرد و مردم هم حرف حق را به خوبی تشخیص می دهند، اظهار داشت: روشن است که در دولت فعلی مخصوصا بعد از اجرای برجام، جایگاه ایران در جهان ارتقاء پیدا کرده است.

 

 اخبار  سیاسی - خانه ملت 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------