آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

کمی آهسته تر جناب هاشمی!



اخبار,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,هاشمی رفسنجانی

جناب هاشمی سلام و خسته نباشید. شما را به خدا ترمز را فشار دهید. والله ما و همفکران مان و همفکران تان که از بسیاری رد و عدم احراز در شگفتیم راضی به این همه سیبل شدن جنابعالی و هجمه و فشار به سمت حضرتعالی نیستیم.

  خب خودتان مستحضر هستید که جناب رسایی که شما را مفسد و منحرف خطاب کرده‌اند، باعث شدند حضرتعالی که از مبارزات کل یوم خبری نداشتید و تنها در رفسنجان پسته می‌کاشتید، عضو شورای انقلاب شوید. اصلاً گزینه ایشان و آقای کوچک‌زاده برای نخست وزیری دولت موقت هم شما بودید اما ظریف و برخی غرب زده‌ها که به فرموده یکی از دوستان «علوم غربی را آموخته، همانند وزرای خارجه دیگر کشورهای غربی عمل می‌کند... و به همین علت نفوذ براحتی در کشور رخ می‌دهد»، باعث شدند که لیبرال‌ها سکاندار کشور شوند و در نهایت ریشه‌های همان جریان  برجام را به تصویب برساند.


آقای هاشمی شما ظاهراً فراموشکار شده اید اما ما خاطرمان هست که همین جناب بذرپاش که اینک می‌فرماید «همه رانت‌ها و پست برای شما بوده و اقتصاد کشور دست خانواده شماست و تاریخ درباره تقی زاده‌ها قضاوت می‌کند»، چقدر اول انقلاب از شما خواهش کرد که گوش مهدی را بکشید و نگذارید در شورای انقلاب با بازرگان و یزدی و سحابی نشست و برخاست کند. آن چیزی که آن روز آقای بذرپاش در خشت خام می‌دید شما در آینه نمی‌دیدید و ظاهراً از «صراط مستقیم پایداری» منحرف شده اید. حالا چطور می‌شود که در این کشور شما با این ناخالصی‌ها  و اینکه گوش تان بدهکار نصایح جنابان رسایی، کوچک زاده، بذرپاش و زاکانی نبوده، باز در دهه اول انقلاب به مناصب عالی نظام رسیدید و احکام مهم حکومتی دریافت کردید و بارها از مردم رأی گرفتید. یعنی آنها زبان مان لال ماهیت اصلی شخصیت شما را نمی‌دانستند؟ این‌ها هم سؤال هایی است که تاریخ باید درباره آن قضاوت کند.


جناب هاشمی! بیخیال؛ ما نخواستیم. شما که مستحضر هستید کوچک ترین انتقاد از عملکرد و تصمیم‌های شورای نگهبان تشویش اذهان عمومی است. رئیس جمهور قانونی کشور که با رأی اکثریت به این مقام رسیده را چنان از چپ و راست می‌زنند و بر هر تصمیمش برچسبی می‌چسبانند که انگار عملکرد رئیس یک دولت متخاصم را کنکاش می‌کنند. آدم یاد بیانیه‌های جبهه پایداری علیه عملکرد دولت بنی صدر می‌افتد.


به هر حال درک می‌کنیم که شما دلسوز کشور و نظام هستید و اگر حرفی را مطرح می‌کنید از سر علاقه به میهن تان است اما خب شما هر چقدر تلاش کنید به‌اندازه این دوستان که انقلابی و مسلمان و عاقبت بخیر (اگر باشید) نمی‌شوید. شما را به خدا کاری نکنید که صلاحیت خودتان را بازنگری کنند. تا پیش از صحبت‌های اخیرتان، هر روز از فتنه اکبر می‌گفتند. لابد دو روز دیگر پای کبری و کبیر و کبار و جبار را هم وسط می‌کشند. جناب هاشمی؛ چه کند بینوا ندارد بیش...


 اخبار  سیاسی  -  روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------