آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

روحانی ؛ حضور یکپارچه مردم امنیت ملی ما را مستحکم می‌کند



 اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی, روحانی

رئیس‌جمهور گفت: حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن می‌تواند هرگونه خطر احتمالی را از کشور دور و امنیت ملی را مستحکم کند.

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و بعد از 37 سال مردم شجاع ،غیور و وفادار ایران که همواره در کنار انقلاب مصالح و منافع ملی‌شان بوده‌اند یکی از مظاهر وفاداری خود را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: با شرایطی که امسال با آن روبرو بوده‌ایم بی‌تردید مردم با نشاط و شکوه بیشتری در راهپیمایی شرکت خواهند کرد. از همه مردم بزرگوار ایران در سراسر کشور تقاضا می‌کنم که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی با بیان این‌که «حضور در راهپیمایی به خاطر دلایل مختلفی مهم است» افزود: یک دلیل به خاطر شرایط منطقه است و حضور یکپارچه مردم به معنای انسجام و وحدت ملی خواهد بود و می‌تواند هرگونه خطر احتمالی را از کشور دور و امنیت ملی ما را مستحکم کند.

رییس‌جمهور گفت: علاوه بر آن در آستانه دو انتخابات مهم هستیم و این حضور در راهپیمایی پیش درآمدی برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای خواهد بود.

ضمن این‌که ملت بزرگ ما در یک مساله بزرگ بین‌المللی نیز توانسته موفقیت به دست بیاورد، حقوقش را تثبیت کند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بزند و چهره جمهوری اسلامی ایران و عظمت مردم را به دنیا نشان دهد.

وی در پایان گفت: به خاطر امنیت ملی موفقیت ملی ما انتخابات پیش رو و بیعت مجدد با راه امام(ره) تقاضای آن را داریم که مردم بزرگوارمان امسال پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
 

  اخبار  سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------