آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

عراقچی: دیپلماسی ایران در عرصه‌های بین‌المللی متکی بر قدرت مردم است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,سید عباس عراقچی

سید عباس عراقچی تاکید کرد:‌ دیپلماسی ایران در عرصه‌های بین‌المللی متکی بر قدرت مردم است .

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با  ایسنا در مورد تاثیر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر قدرت دیپلماسی ایران در عرصه های بین‌المللی تصریح کرد: دیپلماسی ایران در عرصه‌های بین‌المللی، بر هیچ چیزی جز بر قدرت مردم متکی نیست و بعد از توکل به خداوند ، آنچه که به دیپلماسی ایران توان حضور در عرصه های مهم بین‌المللی داده اتکا به همین مردم و حضور باشکوه و قدرتمندانه آن‌ها در عرصه های مختلف بوده است.

وی با اشاره به توانمندی ایران در عرصه های دفاعی، اقتصادی، علمی ، سیاسی و فرهنگی با اتکا به قدرت مردم گفت: ما با اتکا به این پشتوانه قوی توانسته‌ایم در عرصه های بین‌المللی و منطقه‌ای با قدرت حضور پیدا کنیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه حضور قدرتمندانه مردم در اداره کشور واقع شده و قدرت خود را از آن می گیرد ، خاطر نشان کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف خود را در عرصه هایی چون راهپیمایی ها ، حضور در جبهه های مقاومت و هم‌چنین انتخابات نشان می‌دهد.

عراقچی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت:‌ مشارکت بالای مردم در انتخابات ، ثبات،‌ مشروعیت و اقتدار ایران را نشان می‌دهد و ما در انتخابات ریاست جمهوری گذشته که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه سیاسی یاد کردند شاهد مشارکت بالای هفتاد درصد مردم بودیم و این میزان مشارکت برای پیشرفته ترین دموکراسی های غربی یک آرزو است.

معاون ظریف در بخش پایانی صحبت های خود گفت: مطمئن هستم که مردم در انتخابات پیش رو حضور قدرتمندانه خود در دفاع از جمهوری اسلامی ایران را نشان خواهند داد.


  اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------