آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

عارف:برای راه‌اندازی یک روزنامه درخواست داده‌ایم /به آینده مذاکرات خوشبینم



اخبار,اخبار سیاسی,اظهارات محمدرضا عارف درباره مذاکرات


اخبار سیاسی - دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری
عارف: به آینده مذاکرات خوشبینم/برای راه‌اندازی یک روزنامه درخواست داده‌ایم

محمدرضا عارف با بیان اینکه "نسبت به چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای ایران خوشبین هستم"، گفت: امیدواریم ان‌شاءالله با در نظر گرفتن منافع ملی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا ، محمدرضا عارف در حاشیه دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که صبح امروز در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "وضعیت پیگیری حمله به دفتر شما در چه مرحله‌ای قرار دارد؟"، گفت: این مساله در حال بررسی است و تاکنون عوامل آن مشخص نشده است. اداره آگاهی در حال پیگیری‌های لازم است.

این فعال سیاسی در برابر این پرسش که "آیا شما قصد دارید به عنوان نماینده مردم یزد در انتخابات مجلس شرکت کنید؟" پاسخ داد: این یک شایعه است.

عارف در ادامه درباره ارزیابی خود از چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: نسبت به آن خوشبین هستم و امیدواریم که ان‌شاءالله با در نظر گرفتن منافع ملی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تشکیل حزب، گفت: در مورد تشکیل حزب، هنوز به جایی نرسیده‌ایم و معتقدیم که باید احزاب موجود در کشور را تقویت کنیم. برنامه تشکیل حزب در برنامه قطعی ما وجود ندارد اما در حال بررسی این موضوع هستیم.

عارف در پایان در برابر پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه "آیا برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک روزنامه دارید؟" گفت: در حال حاضر تقاضای راه‌اندازی یک روزنامه را مطرح کرده‌ایم.
اخبار سیاسی - ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------