آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

تکذیب یک ادعا درباره دیدار سید حسن خمینی و رئیس مجلس خبرگان



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سید حسن خمینی

در پی ادعای سایت جهان نیوز و یک کانال تلگرامی در مورد جزییات دیدار یادگار گرامی امام راحل و آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، یکی از نزدیکان بیت امام این مطلب را خلاف واقع و از ریشه دروغ دانست.

به گزارش جماران، یکی از نزدیکان به بیت امام گفت: سایت جهان نیوز که چند روز پیش خبر از تیر خلاص به یادگار و بیت امام داده بود، در خبری کاملا دروغ از محتوای جلسه محرمانه آیت الله یزدی و یادگار امام خبر داد.

وی افزود: این سایت در حالی مدعی درخواست و التماس یادگار امام و سخنان حضرت آیت الله یزدی شد، که هیچ کس در آن جلسه حضور نداشته است. اینکه منبع این سایت چه بوده باید در جای خود مورد بررسی قرار گیرد ولی لازم است در اینجا به اطلاع مردم شریف ایران برسانیم مضمون خود ساخته این خبر از ریشه دروغ است و کم نیست دروغ ها و تهمت هایی که در این ایام مدعیان دروغین و برخی افراد و سایت ها به خاطر منافع و مطامع خود و ایجاد مانع بین مردم که همان صاحبان اصلی انقلابند و فرزندان معنوی و فکری اندیشه معمار بزرگ انقلاب منتشر نموده اند. اگر لازم باشد و حضرت آیت الله یزدی مصلحت بدانند محتوای آن جلسه و آنچه پس از آن واقع شده می تواند بسیاری از نقاط ابهام موجود در پرونده بررسی صلاحیت علمی یادگار امام را بگشاید.


  اخبار  سیاسی  -   جماران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------