آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

وقتی کپی پیست کار دست کیهان می‌دهد؛آقای شریعتمداری اصول حرفه‌ای روزنامه نگاری را زیر سوال برده است



اخبار,اخبار سیاسی,شریعتمداری

 

اخبار سیاسی - وقتی کپی پیست کار دست کیهان می‌دهد؛آقای شریعتمداری اصول حرفه‌ای روزنامه نگاری را زیر سوال برده است

روزنامه کیهان امروز-یکشنبه-در خبری به نقل از سایت ندای انقلاب مدعی شد مسعود باستانی ار روزنامه نگاران دربند که اکنون در زندان رجایی شهر کرج دوران 6 سال حبس خود را تحمل می‌کند برای دانشگاه آزاد بولتن سیاسی تهیه می کند!!

به گزارش امید،کیهان در ستون خبرهای ویژه خود در خبری با عنوان"از فتنه به دانشگاه آزاد : به گوشم ! " نوشت:«یکی از محکومین فتنه 88 که در اقاریرش در همان ایام، از سندسازی و شب‌نامه‌نویسی علیه نظام در سایت «جمهوریت» متعلق به دانشگاه آزاد خبر داده بوده، این روزها در ایام مرخصی از زندان به محل کار سابق خود، روزنامه دانشگاه آزاد (فرهیختگان) بازگشته و مشغول به فعالیت است.

 

به گزارش ندای انقلاب، «مسعود-ب» با دعوت احسان مازندرانی سرپرست روزنامه دانشگاه آزاد که او نیز سابقه دستگیری در فتنه 88 را دارد به این روزنامه بازگشته و مشغول تهیه بولتن‌های خبری - سیاسی برای این دانشگاه است.»

در همین ارتباط مهسا امرآبادی همسر مسعود باستانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید ضمن تکذیب خبر سایت ندای انقلاب و روزنامه کیهان گفت: «از دست اندرکاران این دو رسانه بخصوص از آقای شریعتمداری که با نهادهای خاص ارتباط وثیق دارند تعجب می کنم که چگونه مطلع نیستد آقای باستانی در حال گذراندن دوران محکومیتش در زندان رجایی شهر کرج است.مطمئنا دانشگاه آزاد در زندان رجایی شهر شعبه ندارد که همسرم بخواهد از آنجا برای این دانشگاه بولتن تهیه کند.»

وی افزود: «برای روزنامه کیهان متاسفم که برای تخطئه یک روزنامه نگار آزاده خبر دروغ که کذب بودنش واضح و مشخص است را کپی پیست می کند. اینگونه رسانه‌ها حتی از اصول اولیه روزنامه نگاری بهره‌ای نبرده‌اند و به نظرم به جای مسعود باستانی‌ها اینگونه افراد به جرم انتشار اخبار کذب و هدفمند باید محاکمه شوند.»
 اخبار سیاسی - امید

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------