آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

راه‌حل ممنوعیت رییس دولت‌اصلاحات از نظر جهانگیری



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اسحاق جهانگیری

  معاون اول رئیس جمهور درباره ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: ممکن است قوه قضائیه چنین استنباط کرده باشد که به اندازه کافی اختیارات قانونی برای اعمال چنین محدودیت‌هایی را دارد. فکر می‌کنم با گفت‌وگو با رئیس قوه قضائیه حتماً به سمت حل چنین مشکلاتی پیش برویم.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت در پاسخ به پرسشی درباره ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: همه مسائل اینگونه با گفت‌وگو حل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و رئیس این شورا هر دو اعلام کرده‌اند که مصوبه‌ای در این رابطه در شورای عالی امنیت ملی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ممکن است قوه قضائیه استنباطش این باشد که این قوه به اندازه کافی اختیارات قانونی برای اعمال چنین محدودیت‌هایی را دارد؛ فکر می‌کنم با گفت‌وگویی با رئیس قوه قضائیه و مسئولین دستگاه قضا حتماً به سمت حل چنین مشکلاتی پیش برویم.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد وضعیت اقتصادی مردم در سال 95 با تأکید بر اینکه ارزانی انتظار درستی از شرایط سال آینده نیست، گفت: ان‌شاءالله سال آینده اقتصاد کشور وارد دوره جدیدی می‌شود که در آن شاهد ایجاد شغل، رشد اقتصاد، رشد سرمایه‌گذاری، ورود منابع خارجی و افزایش صادرات کشور خواهیم بود.

جهانگیری تأکید کرد که اتفاقات مذکور باید در زندگی و معیشت مردم و نیز اشتغال جوانان تأثیرگذار باشد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم در سال 94، خاطرنشان کرد: مردم ایران در سال‌های گذشته فشارهای اقتصادی سنگینی را تحمل کردند و امروز جوانان بسیاری هستند که با وجود اینکه علاقمند به فعالیت هستند کار مناسب برای خود را پیدا نکردند. همچنین رفاه مردم و درآمد سرانه مردم نیز طی سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده است.

جهانگیری گفت: در همین راستا از خداوند متعال می‌خواهم که در سال 95 بتوانیم همه این کسری‌ها را جبران کنیم و رفاه مردم،‌ وضع اشتغال در کشور و نیز وضع اقتدار اقتصادی مردم بهتر شود و انسجام و همدلی میان نیروهای کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، افزود: مردم ایران تلاش کردند که همدلی را در هفتم اسفند تقویت کنند. ما نیز امیدواریم این تلاش مردم درسی برای همه نیروها و جریانات سیاسی کشور باشد و آنها بتوانند با همدلی در جهت حل مشکلات کشور و مردم حرکت کنند.

 

 اخبار اجتماعی  - فرارو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------