آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

حجت الاسلام مصباحی مقدم: چاره‌ای جز تصویب لایحه دو دوازدهم برای بودجه 95 نداشتیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مصباحی مقدم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در شرایطی که فرصت کافی برای بررسی بودجه سال 95 نداشتیم، چاره ای جز تصویب لایحه چند دوازدهم وجودنداشت.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به تصویب لایحه دو دوازدهم بودجه سال آینده در صحن علنی مجلس اظهار کرد: ما ناگزیر شده بودیم در شرایطی که دولت بنا نداشت لایحه دو دوازدهم را به مجلس بدهد ، طرح دو دوازدهم را تصویب کنیم اما خوشبختانه دولت به موقع اقدام کرد و لایحه را تقدیم مجلس کرد و کلیات و جزئیات آن نیز به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: بدون چنین مصوبه ای آغاز سال 95 هیچ گونه مجوزی برای پرداخت حتی یک ریال توسط دولت تا زمان تصویب بودجه نداشتیم در حالی که مشخص نبود بودجه چه زمانی به تصویب خواهد رسید.

وی درباره علت مخالفت اولیه دولت درباره ارائه لایحه دو دوازدهم یادآورد شد: آن ها حرف شان این بود که اگر تا 25 فروردین هم مجلس بودجه را مصوب کند،کافی است ولی ما معتقد بودیم که هم ممکن است تا 25 فروردین، بودجه به تصویب نرسد و هم دولت از آغاز سال پرداخت هایی خواهد داشت.

مصباحی مقدم تصریح کرد: مسئله ، تنها پرداخت حقوق نیست که بگوییم دولت می خواهد آخر فروردین حقوق ها را پرداخت کند بلکه بسیاری از احکام است که نیازمند تصویب بودجه است و تا تصویب بودجه نباشد امکان هیچ گونه پرداختی وجود ندارد.


 اخبارسیاسی  - ایسکانیوز  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------