آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

حق‌شناس: روحانی وارث یک دولت ورشکسته بود/ برجام نتیجه منطقی‌تری از ملی‌شدن صنعت‌نفت و آتش‌بس جنگ ایران و عراق داشت



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,محمدجواد حق‌شناس

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی معتقد است که دولت یازدهم در زمینه مسائل اقتصادی با نجابت به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه پرداخت و این نکته نباید فراموش شود که روحانی وارث یک دولت ورشکسته بود.

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت و گو با نامه نیوز، با اشاره به اینکه سال 95، آخرین سال فعالیت دولت یازدهم خواهد بود و چه انتظاراتی باید از دولت تدبیر و امید داشت؛ بیان کرد: به طور کلی دولت یازدهم توانست با اجرایی کردن برجام در سال گذشته، تحولات عظیمی را در حوزه های اجتماعی، سیاست خارجی و اقتصادی ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برجام و پایان دادن به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در مقایسه با پرونده های بزرگی همچون " ملی شدن صنعت نفت در ایران " و " آتش بس جنگ ایران و عراق " از نتیجه منطقی و مطلوب تری برخوردار بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که رییس جمهور تا چه اندازه در تحقق وعده های انتخاباتی خود در زمینه اقتصاد موفق بود؟ گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم حسن روحانی با توجه به فسادهای اقتصادی که در دولت قبل به وجود آمده بود و رشد اقتصادی که در زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید منفی شش بود، در زمینه مسائل اقتصادی با نجابت به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه پرداخت و این نکته نباید فراموش شود که روحانی وارث یک دولت ورشکسته بود.


حق شناس در خصوص رای آوردن مجدد روحانی در انتخابات سال 96؛ اظهار کرد: روحانی برای کسب اقبال مجدد مردم در سال 96 راه بسیار سختی دارد و باید در یک سال آینده تمام تلاش خود را برای تحقق وعده های انتخاباتی اش انجام دهد.

 

 اخبار  سیاسی  - نامه  نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------