آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

علی لاریجانی: برون رفت از مشکلات تحریم زمان می برد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جبران خسارات ناشی از تحریم ظالمانه علیه ایران را زمان بر دانست.

علی لاریجانی دیشب در جمع مردم آمل در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) گفت :برون رفت از مشکلات زیاد ناشی از تحریم از دهه گذشته در کشور و در نتیجه آن رکود به تولید و اقتصاد خسارت های زیادی وارد کرده که جبران آن، زمان بر است. وی افزود: اگر بخواهیم مشکلات فعلی کشور را رفع و شرایط را برای آبادانی فراهم کنیم ، باید رشد اقتصادی داشته باشیم و تحقق این مهم هم مستلزم تولید محوری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات کشور در بیکاری و اقتصاد بیمار است، گفت : تا زمانی که موتور تولید کشور روشن نشود و راه نیفتد ، مشکلات موجود کشور نیز باقی خواهد ماند و حل نخواهد شد. به گفته رئیس قوه مقننه ، اقتصاد سالم بر پایه تولید داخل در بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات استوار است و تکیه بر این عوامل مهم ،مشکل بیکاری حل خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه اکنون شرایط برای فرصت های جدید شغلی در کشور فراهم شده و باید از فرصت های به وجود آمده برای کسب و کار کشور استفاده کرد. او ادامه داد: سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب در باره اقتصاد مقاومتی ، ضرورت کشور است و باید برای تحقق آن اقدام عملی صورت گیرد و در حد شعار باقی نماند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به توافق هسته ای نیز اشاره کرد و گفت : برداشتن تحریم ها باید در چارچوب توافق های صورت گرفته و بدون بهانه گیری باشد. وی افزود: با وجود اینکه چند ماه از زمان قانونی برداشته شدن تحریم های ایران گذشته ، اما همچنان برخی شیطنت های رسانه ای و دیپلماتیک نقض کننده توافق انجام شده است.

  اخبار سیاسی  -  صداوسیما

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------